خانهاخبار
اینستاگرام امکان انتشار چند عکس و ویدئو را در یک پست فراهم کرد

اینستاگرام امکان انتشار چند عکس و ویدئو را در یک پست فراهم کرد

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود، انتشار چند عکس و ویدئو در قالب یک پست را امکان‌پذیر کرده است. فعلا امکان انتشار 10 عکس و ویدئو در قالب یک پست Instagram وجود دارد.
۱۳۹۵/۱۲/۵

در جدیدترین به‌روزرسانی اینستاگرام، انتشار چند عکس و ویدئو در یک پست امکان‌پذیر شده است.

با این به‌روزرسانی، دیگر نیاز نیست از بین عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به یک رویداد تنها یکی را برای ثبت در اینستاگرام انتخاب کنید. حالا می‌توانید تا 10 عکس و ویدئو را در یک پست اینستاگرام منتشر کنید و با سوایپ کردن، همه آن‌ها را ببینید.

image

استفاده از قابلیت آلبوم اینستاگرام ساده است؛ هنگامی‌که در حال آپلود عکس هستید، آیکون جدیدی برای انتخاب عکس‌ها و ویدئوهای بیشتر مشاهده می‌کنید. تغییر ترتیب موارد آپلودشده، اعمال یک فیلتر روی همه موارد یا اعمال فیلترهای جداگانه امکان‌پذیر است. همه عکس‌ها و ویدئوها کپشن یکسان خواهند داشت و فعلا همه موارد باید ابعاد مربعی داشته باشند.

در صفحه پروفایل، اولین عکس یا ویدئوی آلبوم با آیکون کوچکی مشخص می‌شود و بدین ترتیب شما مطلع می‌شوید که پست شامل بیش از یک عکس یا ویدئوست. در بخش فید نیز یک نقطه آبی در پایین پست‌های شامل چند عکس و ویدئو نشان داده می‌شود و دسترسی به محتویات آن با سوایپ کردن امکان‌پذیر است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کوروش

۱۳۹۵/۱۲/۵
اپدیت جدید اینستاگرام رو انجام دادم، پس چرا این قابلیت وجود نداره???

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۵
روز به روز علم پیشرفت میکنه ولی هنوز نتونستن برای سرطان چاره ای بی اندیشن. افتادگی مثانه که دیگه واویلا،،، یا اصلا عرق کف دست،، این بشر پر ادعا فقط خودشو گاز ...