خانهاخبار
79 درصد دیوایس‌های iOS از نسخه 10 این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند

79 درصد دیوایس‌های iOS از نسخه 10 این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند

طبق آمار منتشر شده توسط اپل، تا 20 فوریه 2017، 79 درصد از دیوایس‌های iOS از نسخه 10 این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. Apple اعلام کرده است 16 درصد کاربران نیز با نسخه 9 آی او اس کار می‌کنند.
۱۳۹۵/۱۲/۵

نرخ پذیرش سیستم‌عامل iOS در بین کاربرانش همواره بالا بوده است و آن‌ها در مقایسه با کاربران اندروید، خیلی سریع‌تر دیوایس خود را به آخرین نسخه سیستم‌عامل آپدیت می‌کنند. اپل اخیرا اطلاعات تازه‌ای در مورد نرخ پذیرش iOS 10 منتشر کرده است که بسیار قابل‌توجه است. به گفته Apple، 79 درصد از کاربران همه دیوایس‌های فعال آی‌اواس، از نسخه 10 این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. این آمار، مدل‌های مختلف آیفون، آیپد و آیپاد تاپ را شامل می‌شود.

image

این آمار از طریق اپ استور اپل تا تاریخ 20 فوریه استخراج شده است؛ iOS 10 حدود 5 ماه پیش به‌صورت عمومی عرضه شد. طبق آمار منتشرشده، 16 درصد دیوایس‌های iOS، نسخه 9 را اجرا می‌کنند و 5 درصد باقی‌مانده نیز با نسخه‌های پایین‌تر کار می‌کنند. نرخ پذیرش آی‌اواس 10، از نرخ پذیرش نسخه 9 در بازه زمانی مشابه در سال گذشته بالاتر است؛ در فوریه 2016، 77 درصد کاربران iOS از نسخه 9 استفاده می‌کردند.

اندروید، اصلی‌ترین رقیب iOS، آخرین به‌روزرسانی بزرگ خود با نام نوقا را در ماه آگوست منتشر کرد. هم‌اکنون تنها 1.2 درصد از دیوایس‌های اندرویدی از اندروید نوقا استفاده می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ناشناس

۱۳۹۵/۱۲/۵
ولی یه نویسنده تو این سایت اعتقاد داره اندروید بهترین سیستم عامل جهانه???