خانهاخبار
اسنپدراگون 210 از Android Things پشتیبانی می‌کند

اسنپدراگون 210 از Android Things پشتیبانی می‌کند

کمپانی کوالکام قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلون رسما پشتیبانی اسنپدراگون 210 از سیستم‌عامل Android Things را اعلام کند.
۱۳۹۵/۱۲/۵

در دسامبر گذشته که گوگل دست به معرفی سیستم‌عامل جدیدی موسوم به «Android Things» برای حوزه اینترنت اشیا زد، از کمپانی‌هایی مثل اینتل، NXP Pico و رسپری پای 3 به عنوان شرکای سخت‌افزاری گوگل در این حوزه نام برده شده. کوالکام نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان سخت افزار در جهان تمایل خود را برای همکاری با گوگل در زمینه تسهیل و امن‌سازی توسعه اینترنت اشیا اعلام کرد. 

image

اکنون اعلام شده است که کمپانی کوالکام قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلون، رسما پشتیبانی پردازنده اسنپدراگون 210 از سیستم‌عامل Android Things را اعلام کند. همچنین این پردازنده از فناوری LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. در صورتی که پشتیبانی از سیستم‌عامل Android Things به پردازنده اسنپدراگون 210 افزوده شود، این پردازنده می‌تواند در طیف وسیعی از محصولات و نرم‌افزارها از جمله گوگل کست و خانه‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین مواردی مانند آنالیز تصاویر و دیتا و پردازش زبانی نیز از جمله مواردی هستند که زیر پوشش اسنپدراگون 210 جدید قرار خواهند گرفت.

 کوالکام اعلام کرده است که پردازنده‌اش اولین پردازنده در حوزه اینترنت اشیاست که بصورت داخلی از فناوری LTE پشتیبانی می‌کند. به هر حال، کنگره جهانی موبایل نزدیک است و باید منتظر باشیم و ببینیم که کوالکام چه دستاوردهای جدیدی را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)