خانهاخبار
نسل جدید شیائومی Mi Max در راه است?

نسل جدید شیائومی Mi Max در راه است?

به تازگی شایعه جدیدی از سوی یک منبع چینی در رابطه با نسل جدید Xiaomi می‌ مکس منتشر شده که برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را بازگو می‌کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۲/۵

یکی از گوشی‌های خوش ساخت و زیبای شیائومی، Mi Max است که در مطلب #مشاورخرید 6 گوشی با دوام باتری عالی (4000 الی 5000 میلی آمپر) آن را به عنوان یک گوشی خوش قیمت، زیبا و با دوام باتری عالی به شما معرفی کردیم. می مکس طراحی ساده  و بسیار زیبایی از جنس آلومنیوم و شیشه دارد. اگرچه حمل این گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی کمی سخت به نظر می‌رسد اما اگر طرفدار گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ هستید کارکردن با آن می‌تواند برایتان بسیار لذت بخش باشد و برایتان نقش تبلت را هم ایفا کند.

image

چندی پیش از سوی یک منبع چینی اعلام شد نسل جدید می‌ مکس نزدیک به ۳ ماه دیگر (مه ۲۰۱۷) معرفی و روانه بازر خواهد شد. گفته شده نسخه جدید Mi Max همانند مدل پیشین صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی دارد اما از مشخصات سخت‌افزاری بالاتری بهره‌ می‌برد. پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و رم ۶ گیگابایتی، افزایش ظرفیت باتری از ۴۸۵۰ به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر از بهبود‌های نسل جدید این گوشی محسوب می‌شود.

 لازم به ذکر است هنوز هیچ کدام از اطلاعات فوق رسما تایید نشده و ممکن است اصلا خبری از نسخه دوم Mi Max نباشد و در حد همین شایعه باقی بماند. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۱۲/۵
به علت باریك بودن قطر گوشی و بزرگی صفحه نمایش و آسیب پذیری فلز بكار رفته گوشی به راحتی خم میشه و برای همیشه خمیدگی محسوسی خواهد داشت،برادرم این گوشی رو بخاطر باتری قوی خرید اما متوجه شدیم گوشیش خم شده و شبیه ال جی جی فلیكس شده