خانهاخبار
افشای رندر رسمی (Galaxy J7 (2017 سامسونگ

افشای رندر رسمی (Galaxy J7 (2017 سامسونگ

مدل 2017 گوشی محبوب گلکسی جی 7 تا چند هفته دیگر رونمایی می‏‌شود. در ادامه مطلب می‌توانید رندر رسمی این دستگاه را که به تازگی فاش شده است را ببینید.
۱۳۹۵/۱۲/۴

اکانت توییتر evleaks امروز صبح تصویری از یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-J727 منتشر کرد که به احتمال زیاد همان Galaxy J7 (2017) است. طراحی این گوشی تفاوت زیادی با مدل سال قبل ندارد به جز اینکه خطی افقی در پشت گوشی دیده می‏شود.

انتظار داریم مدل 2017 گلکسی جی 7 مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی HD، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 و 2 گیگابایت حافظه رم باشد. حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است ولی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد که به ترتیب در پشت و جلو گوشی تعبیه شده‌اند. نسخه 7 سیستم عامل اندروید به طور پیش فرض روی دستگاه نصب است و از شبکه 4G و دو سیمکارت پشتیبانی می‎شود.

همانطور که بر صفحه گوشی نقش بسته است، تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) به عنوان تاریخ احتمالی معرفی Galaxy J7 (2017) اعلام شده است؛ تاریخی که خیلی با آن فاصله نداریم.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

parsa

۱۳۹۶/۳/۲۸
سلام دوستان ببخشید من موندم بین دو گوشی که میخام بگیرم. یکی سامسونگ جی 7 پرایم هستش و یکی سامسونگ جی 7 2017 موندم بین این دوتا که کدومشونو بگیرم... یا برم جی 7 پرایم بگیرم یا یکی دو ماه صبر کنم تا جی 7 2017 به بازار بیاد تا بخرمش.لطفا راهنماییم کنین.ممنون

Hosein

۱۳۹۶/۳/۲۳
سلام
میشه تاریخ دقیقی که این گوشی به بازار ایران میاد رو همراه قیمت احتمالی به ایمیل من بفرستید
ممنون میشم.

ناشناس

۱۳۹۶/۳/۱۸
گلکسی جی هفت ۲۰۱۷ کی به بازار میاد؟؟

.:samsung:.

۱۳۹۶/۳/۱۱
این گوشی تقریبا هنوز معرفی نشده و طبق اعلانو امار حتما یکی دو ماه دیگ میاد . سامسونگ هیچ موقع رو گوشی های زیر یک میلیون دس به کار نداده و نخواهد داد چه از هر لحاضی دلت بخواد جز صفحه نمایش . اما این گوشی سعی خودشو کرده تا یکی از بهترین میان رده ها بشه . مثلا الان سامسونگ تو سال 2017 گوشی های شیک و زیبایی میده بیرون و انصافا بیشتر زحمت به کارمیده که من خودم a3 2017 دارم واقعا خیلی شیکه حرف نداره... بگذریم به گوشی : دوربین سیزده .دوربین سلفی مجددا سیزده .صفحه نمایش آمولد که برای j7 401 پیکسل بر هر اینچه . پردازنده اختصاصی خودشه و j7 نمره 46 هزار در بنجمارک اورده . تاچ ویز واقعا خیلی زیباست جدید شده قابلیت هاش انصافا از اون هواوی بچه گونه بهتره . باتری 3600 که با پردازنده اختصاصی تا دو روز یا بیشتر فکنم دووم بیاره . بدنه فلزی با طراحی عالی ....... قیمتشم 381 دلار من خودم به دست اوردگ اونی که عرضه میشه رو نمیدونم که کلا بالای یکو دویس در میاد .
امیدوارم کمکی کرده باشم یا حق

Fateme

۱۳۹۶/۳/۱
الان گوشیم دوروزه بیخود ویبره میره اونم به صورت طولانی..گوشیم سامسونگj7 2017 پرایم هستش..یه مدت کوتاهی هم هستش خریدمش! مشکل چیه اخه؟