خانهاخبار
پرچمدار ال جی، G6، ضدآب است

پرچمدار ال جی، G6، ضدآب است

همانطور که انتظار می‌رفت LG G6 ضد آب است؛ این خبر را ال جی تایید کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۴
image

ال جی امروز از ویدئوی کوتاهی رونمایی کرد که به‌طور رسمی یکی از ویژگی‌های مهم جی 6 را آشکار می‌کند: پرچمدار جدید ال جی ضد آب است. در این ویدئو چیز دیگری در مورد ضد آب بودن گوشی گفته نمی‌شود و نمی‌دانیم مقاومتش در برابر آب چقدر است. انتظار می‌رود این گوشی حداقل گواهینامه IPx7 را داشته باشد بدین معنی که مقاومتش در برابر آب حداقل به اندازه سری 7 آیفون‌ها باشد.

همانطور که قبلا اشاره کرده‌ایم ال جی در کنفرانسش در MWC 2017 از جی 6 رونمایی خواهد کرد و احتمالا این گوشی در ماه مارس در برخی بازارها به فروش برسد اما بعید از قبل از آوریل به آمریکا برسد.

در کنار ضد آب بودن، جی 6 نمایشگر 5.7 اینچی فول ویژن با رزولوشن 1440 در 2880 دارد و از دوربین اصلی واید و اندروید 7 بهره می‌برد.

برخلاف نسل قبلی پرچمدار ال جی، جی 6 ماژولار نیست اما بدنه‌ای فلزی دارد. گفته می‌شود تراشه اسنپدراگون 821 در کنار 4 گیگابایت رم، پورت USB-C، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری غیرقابل تعویض 3200 میلی آمپری در این گوشی به کار رفته است.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۵
والا تا جایی که ما دیدیم بیشتر مطالب مال سامسونگه

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۴
خانم فانی هنوز چیزی معلوم نیستش که ماژولاره یا نه تا 4 روز. دیگه طاقت بیارین بعدشم این خبر هم منم تو اینترنت خوندم که این گوشیو تو یه ظرف آب مورد آزمایش قرار دادن ولی الجی هنوز تأیید نکرده که ضد آبه یا خبری نذاریم و با اینکه یه خبر از یه منبع موثق و دقیق بذارین

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۴
ال.جی داره خودشو شیرین میکنه

Erfan

۱۳۹۵/۱۲/۴
خیلی دیره ولی خوبه بالاخره ال جی به خودش رسید...

پوریا

۱۳۹۵/۱۲/۴
وب سایتتون رو به الجی ام تغییر بدید بیشتر به محتوای سایت میخوره