خانهاخبار
تصاویر جدید از نمونه واقعی و روشن گلکسی اس 8

تصاویر جدید از نمونه واقعی و روشن گلکسی اس 8

سامسونگ احتمالا در ماه مارس از Galaxy S8 رونمایی می‌کند اما اکنون نیز، با عکس‌های لورفته، می‌توانیم از طراحی گوشی باخبر شویم.
۱۳۹۵/۱۲/۴
image

تاکنون چند بار عکس‌های گلکسی اس 8 سامسونگ لو رفته است و تا حدودی با طراحی‌اش آشنا شده‌ایم. اما در میان این تصاویر کمتر عکس واقعی از این گوشی دیده‌ایم.

حالا عکس جدیدی ازدستگاه فاش شده که به نظر می‌رسد عکسی حقیقی باشد. این عکس با سایر عکس‌های فاش‌شده مطابقت دارد؛ نه خبری از دکمه خانه در جلو گوشی هست و نه دکمه خازنی دیگری، نمایشگر گوشی در دو طرف خمیده است و اسکنر عنبیه نیز به چشم می‌خورد.

اما چیزی که در این میان جذاب است  نمایشگر گوشی است که روشن است و رابط کاربری را به ما نشان می‌دهد. دکمه‌های پشتیبان در سمت راست هستند؛ همان چیزی که از سامسونگ انتظار می‌رود. رابط کاربری اپلیکیشن‌های نمایشگر خمیده همچون گلکسی اس 7 اج به چشم می‌خورد. این رابط کاربری میانبری برای اپلیکیشن‌ها و برخی ویژگی‌های کاربردی است. در نهایت می‌توانیم ویژگی Always-on را ببینیم.

مثل همیشه، نمی‌توان مطمئن بود که این شایعات حتما به حقیقت بپیوندند و به همین خاطر تا زمان معرفی رسمی گوشی باید منتظر بمانیم.

 

بروزرسانی: عکس‌های لو رفته از اس 8 تمام نمی‌شود و هر روز چند عکس جدید از این گوشی منتشر می‌شود. در ادامه عکس‌هایی که امروز فاش شده را می‌بینید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

Arash

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
سلام دوست عزیز اینطور نیست اصلا کلی تغییر دارا مثل دکمه هاش یا اثر انگشتی ک پشت گذاشتت و عنبیه چشم هم ک جالب تر کرده همینطور ک هردو مدلش ادج داره و معمولی نداره کلی تغیرات دیگ هم داره

محسن

۱۳۹۵/۱۲/۷
دقیقا اثر انگشت مثل گوشی های چینی گداشته پشت
قیافه گوشی ریخته بهم
باید رو صفحه میبود راستش خوشکل نیست طراحیش

چی میگی

۱۳۹۵/۱۲/۶
داداش
متوجه نیستی چی میگی؟..
اسنپ ۶۵۰ چه ربطی داره به این بحث؟!

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۶
آقا رضا ، به اولین عکس که در ابتدای مقاله و در ابعاد بزرگ درج شده دقت کنین بخصوص قسمت پایین گوشی. قسمت پایین گوشی زیر محافظ صفحه سیاهه و قشنگ معلومه ابعاد صفحه نمایش از ابعاد محافظ صفحه کوچیکتره و اینا اندازه هم نیستن. آقا محمد دایره مربوط به حسگر عنبیه هم ماله محافظ اس هشته

vahid.km

۱۳۹۵/۱۲/۵
یجوری طرفداری سامسونگ رو میکنین انگار مال باباتونه خخخخ ...
خدایی سامسونگ همه گوشیاش مثه همن.
آدم نمیدونه سری جی هس یا اِی هست یا اس.
دو تومن میدی اس 7 میخری هرکی میبینه میگه j1 هست؟
خخخخخخخخخخخخ...
چرا خداتون درمیاد :D ؟