خانهاخبار
تماشا کنید: نگاهی به رابط کاربری جدید LG G6

تماشا کنید: نگاهی به رابط کاربری جدید LG G6

روز به روز که به زمان معرفی جی 6 ال جی نزدیک می‌شویم، مشخصات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود. حال ویدئویی که در ادامه تماشا خواهید کرد نگاهی دارد به رابط کاربری جدید‌ترین پرچمدار ال جی.
۱۳۹۵/۱۱/۳۰

تا به امروز مشخصات زیادی از پرچمدار جدید ال‌جی، یعنی LG G6، منتشر شده است. برای مثال، در حال حاضر ما می‌دانیم که جی6 با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن 1440 در 2880 عرضه می‌شود. همچنین این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 821 نیز مجهز شده است. ال‌جی نیز قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلون و در 26 فوریه از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. 

اما کمپانی ال‌جی به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که به رابط کاربری جدید G6 برپایه اندروید نوقا اشاره می‌کند. رابط کاربری جی6 را می‌توان نمونه تکامل‌یافته LG G5 و V20 دانست. همچنین در این ویدئو می‌بینیم که صفحه‌نمایش جی 6 گوشه‌های خمیده دارد و روابط کاربری گوشی نیز به خوبی با آن هماهنگ شده است. در مورد نام‌گذاری رابط کاربری جدید نیز باید بگوییم که کمپانی ال‌جی فعلا در این مورد صحبتی نکرده است، ولی احتمالا باید آن را LG UX 6.0 بنامیم. 

از شواهد و قرائن اینطور برداشت می‌شود که LG G6 می‌تواند شکست تجاری جی5 را بطور کامل برای کره‌ای ها جبران کند، زیرا مشخصاتی که تاکنون از این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که ال‌جی تمام سعی خود را به کار بسته است تا محصولی روانه بازار کند که از تمام جهات بی‌نقص و کامل باشد. ما نیز امیدواریم ال‌جی بتواند به روزهای خوب گذشته بازگردد و شاهد داغ شدن تنور رقابت بین کمپانی‌های مختلف باشیم. 

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصاتی که تا به امروز از LG G6 منتشر شده است، آیا این گوشی می‌تواند فرشته نجات ال‌جی باشد؟

اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به جی6 را می‌توانید از طریق تگ LG G6 در جی‌اس‌ام دنبال کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

بنیامین

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
ایول گوشی عالی ای هستش عاشقش شدم منتظرم بیاد تا.بخرم به افتخار 3برند.برتر و عالی اپل و سامسونگ و الجی بهترین های بازار من طرفدار.هر 3برند ام.مخصوصا الجی

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بله دوست عزیز.بر اساس گفته های شرکت الجی این گوشی مجهز به حسگر عنبیه خواهد بود.

پیام

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بچه جان تو این مدت ما هیچی بهت نگفتیم روت باز شده ها اونی که شکست خورد و از این و اون کپی میزنه و حتی تو کشور خودش هم جلوی ایسوس کم آورد و دلره ورشکسته میشه و حتی 5 میلیون هم نفروخت هنگ تی سی 19 شماست بچه جون نه الجی جی 5

SZ

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
دیگه کم کم دارم به این نتیجه میرسم که مامور تبلیغ htc تو ایران هستی، موندم چقدر بهت پول میدن؟???من خودم طرفدار سونی هستم ولی همه میدونن این سه تا برندی که اسمشون رو اوردی خیلی وضعشون از htc بهتره، وقتی htc تا چند وقت دیگه ورشکسته شد دیگه چی واسه گفتن داری؟

ARASH

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
ایا حسگر عنبیه چشم دارد