خانهاخبار
موتو X جدید گواهینامه FCC دریافت کرد

موتو X جدید گواهینامه FCC دریافت کرد

در چند سال اخیر پرچم‌دار شرکت موتورولا تحت برند موتو X شناخته می‌شد، اما پس از ادغام آن با بخش موبایل لنوو، دیگر شاهد تولید موتو X نبودیم و سری موتو Z به عنوان پرچم‌داران برند موتو شناخته شد. اما به نظر لنوو دوباره قصد تولید سری موتو X را دارد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹

به تازگی مدل جدید موتو X با شماره مدل XT1750 گواهی استاندارد FCC را دریافت کرد. در گذشته حروف XT در شماره مدل گوشی‌های موتو X دیده می‌شد، مانند XT1575 که با نام موتو X استایل معرفی شد. رقم ابتدایی این مدل هم از ۱۵ به ۱۷ تغییر کرده است که نشان‌دهنده نسل جدید این گوشی است.

در دیاگرام FCC نشان‌های 3G و 8GB دیده می‌شود که به معنی حافظه داخلی و نوع شبکه پشتیبانی شده توسط این گوشی است. در بخش دیگر نوع شبکه‌های GSM/GPRS/EDGE/WCDMA/HSPA+/HSPA دیده می‌شود اما خبری از 4G و LTE نیست اما با توجه به این که سری موتو ایکس رده‌های مختلف داشت، احتمال دارد که این مدل از سری میان‌رده یا پایین‌رده موتو X باشد. از مشخصات دیگر می‌توان به باتری قابل تعویض و شکل دایر‌‌ه‌ای بزرگ دوربین (مانند سری موتو Z و موتو G) اشاره کرد.

البته قبلا اعلام شده بود که تنها سری موتو Z ماژولار است و به جای سری موتو X پرچم‌دار موتورولا/لنوو خواهد بود. اما ممکن است لنوو در نظر داشته باشد پرچم‌دار ساده و بدون طراحی ماژولار هم تولید کند. به هر حال، باید تا معرفی سری جدید موتو X منتظر باشیم تا از مشخصات سخت افزاری دقیق و تصمیم جدید لنوو/موتورولا مطلع شویم؛ معمولا سری موتو در فصل پاییز معرفی می‌شدند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)