خانهاخبار
مدیرعامل شیائومی جزئیات گوشی Mi MIX II را اعلام کرد

مدیرعامل شیائومی جزئیات گوشی Mi MIX II را اعلام کرد

Mi MIX II یکی از جدیدترین محصولات کمپانی شیائومی است که قرار است با همکاری طراحان بزرگی چون فیلیپ استارک به بازار عرضه شود. حال مدیرعامل شیائومی جزئیات این گوشی را منتشر کرده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹

به جرئت می‌توان گوشی Mi MIX از شیائومی را به عنوان یکی از برجسته‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2016 معرفی کرد. این گوشی توانست هم در کشور چین و هم در کشورهای دیگر فروش خوبی را تجربه کند. بعد از موفقیت سری اول می میکس، حالا شیائومی به فکر ساخت نسخه دوم از این مدل افتاده است. لی ژون، مدیرعامل شیائومی، در صفحه Weibo خود برخی از جزئیات گوشی Mi MIX II را اعلام کرده است. 

اولین نکته‌ای که در مورد Mi MIX II جلب توجه می‌کند این است که طراح این گوشی، فیلیپ استارک فرانسوی خواهد بود. لی ژون گفته است که با فیلیپ استارک در مورد نوآوری‌های لازم در زمینه طراحی Mi MIX II بحث و گفتگو کرده است. شیائومی قصد دارد می میکس 2 را با یک طراحی منحصر به فرد عرضه کند. از قرار معلوم، طراحی گوشی به این صورت خواهد بود که صفحه‌نمایش تمامی بخش جلویی گوشی را خواهد پوشاند و شاهد هیچ دکمی فیزیکی نیز نخواهیم بود. رویای ساخت یک گوشی با صفحه‌نمایش یکپارچه، توسط کمپانی‌های مختلفی از جمله اپل نیز دنبال می‌شود. پروتایپ‌هایی هم که از آیفون 8 منتشر شده است به صفحه‌نمایش یکپارچه این گوشی اشاره دارند. همچنین در این پروتایپ‌ها می‌بینیم که دکمه فیزیکی هوم نیز حذف شده است. 

اگر شیائومی بتواند گوشی Mi MIX II را بدون دکمه فیزیکی هوم عرضه کند، به اولین کمپانی چینی تبدیل می‌شود که به چنین ابتکاری دست یافته است. البته با توجه به اینکه شیائومی قصد دارد برای ساخت این گوشی با فیلیپ استارک همکاری کند، دستیابی به چنین طراحی جدیدی دور از ذهن نخواهد بود. زیرا فیلیپ استارک به همراه جروم اولیوه، پیش از این یک طرح مفهومی از یک گوشی را طراحی کرده بودند که فاقد هرگونه صفحه نمایش بود.

این گوشی که ALO نام دارد از یک دستیار درونی بهره می‌برد و می‌تواند از صاحب خود یاد بگیرد و با استفاده از دوربین، متون را نیز بخواند و تشخیص دهد. همچنین به مرور زمان امکاناتی نظیر ارسال ایمیل و پیام با استفاده از صحبت کردن به این گوشی اضافه خواهد شد. ALO یک بدنه آلومینیومی خواهد داشت که این بدنه توسط رزین‌های طبیعی پوشش داده شده است و گفته شده که این گوشی می‌تواند در مقابل خراش‌ها و صدمات از خود محافظت کند. جروم اولیوه برای توسعه این محصول با کمپانی Thomson همکاری می‌کند. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افرا

۱۳۹۵/۱۲/۱
این عکسه گوشیه؟