خانهاخبار
ایسوس تولید کننده شماره یک لپ‌تاپ گیمینگ در دنیا

ایسوس تولید کننده شماره یک لپ‌تاپ گیمینگ در دنیا

شرکت تایوانی ایسوس دوباره همچون دو سال گذشته لقب تولید کننده شماره یک و برند برتر لپ‌تاپ گیمینگ در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

اگر یکی از علاقه مندان به دنیای سخت افزار و لپ‌تاپ باشید به طور قطع می‌دانید که شرکت تایوانی MSI از سال 2014 میلادی دیگر نتوانست برترین برند تولید لپ‌تاپ گیمینگ باشد چرا که کمپانی هموطن و قدرتمند یعنی ایسوس توانست با معیارهای جدید و برتری وارد این صنعت شد.

در فصل سوم سال میلادی گذشته شرت ایسوس و ام اس آی طی یک جدال حقوقی، هر کدام خود را به عنوان برند شماره یک دنیا معرفی کردند اما چندی پیش، مجله معتبر دیجی تایمز به صورت رسمی اطلاع رسانی کرد که بر پایه سه ماهه پایانی سال 2016 میلادی، کمپانی ایسوس برترین تولید کننده لپ‌تاپ مخصوص بازی است و این شرکت را شماره یک دنیای پر رونق لپ‌تاپ گمینگ در سال 2016 اعلام کرد.

image

طبق برآوردها، در سال 2016 حدود 4.5 میلیون دستگاه لپ‌تاپ گیمینگ به فروش رفته است که حدود 1.2 میلیون دستگاه مربوط به ایسوس و MSI است. در این مدت شرکت ام اس آی با فروش 850 هزار دستگاه لپ‌تاپ گیمینگ و شرکت تایوانی ایسوس با فروش 800 هزار دستگاه لپ‌تاپ مخصوص بازی توانستند رکوردهایی جدید را ثبت کنند اما در نهایت پیشتاز فروش در طول سال 2016 یعنی ام اس آی به دلیل بیشتر بودن سهم ایسوس در سه ماهه پایانی سال 2016 عنوان برند اول این صنعت را از دست داد و لقب شماره یک تولید لپ‌تاپ گیمینگ به ایسوس رسید.

طبق گزارش دیجی تایمز، صنعت کامپیوترهای شخصی مخصوص بازی در اوج است و انتظار می‌رود همچنان این صنعت رونق زیاد و رشد خوبی داشته باشد. طبق برآوردهای MSI و ایسوس در سال 2017 حجم فروش لپ‌تاپ مخصوص بازی نسبت به سال میلادی گذشته حدود 10 الی 15 درصد رشد خواهد داشت.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

.....?..

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
کجاش خوبه ایسوس

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
ایسوس تو لپ تاپ نامبر وانه البته اپل و مایکروسافت و و وایو و دل ام اس آی هم فوق العادن