خانهاخبار
تبلت هیبریدی جدیدی از لنوو در MWC 2017 رونمایی خواهد شد

تبلت هیبریدی جدیدی از لنوو در MWC 2017 رونمایی خواهد شد

شرکت لنوو قصد دارد از یک تبلت هیبریدی یا همان دو کاره در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند که علاوه بر قدرت سخت افزاری مناسب برای انجام امور روزمره، دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت مایکروسافت با ایده محصولات دو کاره یعنی گنجاندن تبلت و لپ‌تاپ در یک محصول با نام تبلت هیبریدی توانست تا این صنعت را به شکل گسترده‌ای تحت تاثیر تکنولوژی و ایده خود قرار دهد. حرکت استراتژیک کمپانی مایکروسافت سبب شد تا بسیاری از خریداران به این دستگاه‌ها علاقه زیادی پیدا کنند که در نهایت باعث افزایش تولید کنندگان تبلت‌های هیبریدی شده است.

image

امروزه در میان خریداران تبلت‌های هیبریدی یک مسئله جدی وجود دارد. تبلت‌های هیبریدی عمدتا با سخت افزاری بسیار قدرتمند و قیمت بالا وارد بازار می‌شوند که باعث شده دسترسی و خرید آن برای بسیاری از افراد ممکن نباشد. بسیاری از کاربران قصد دارند تا محصولی نسبتا قدرتمند و میان‌رده با قیمت مناسب را خریداری کنند که باعث شده تا شرکت چینی لنوو محصول جدیدی را با نام Miix 320 به عنوان یک تبلت هیبریدی اقتصادی طراحی کند.

تابستان سال گذشته چندین مدل از تبلت‌های ارزان قیمت و هیبریدی شرکت لنوو از سری Miix معرفی شد اما طبق اطلاعات و تصاویر منتشر شده از یک سایت آلمانی با نام WinFuture، جدیدترین دستگاه از این خانواده با نام Miix 320، قرار است در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا به صورت رسمی رونمایی شود.

image

از مشخصات سخت افزاری احتمالی این تبلت هیبریدی باید به پردازنده اینتل اتم X5-Z8350، صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم اشاره داشت. شایان ذکر است که این تبلت قرار است با توجه به مقدار حافظه رم و پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطاتی با قیمت 220 و 300 دلار عرضه شود که نسبت به قیمت مدل مشابه نسبت به سال گذشته، کمتر است.

در هر صورت باید منتظر رونمایی از این تبلت جدید اقتصادی و مناسب برای استفاده روزمره از شرکت چینی لنوو در طول نمایشگاه MWC 2017 یعنی 9 الی 12 اسفند ماه باشیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)