خانهاخبار
شیائومی قصد دارد 1000 فروشگاه فیزیکی تاسیس کند؛ رقابت سنگین با اپل

شیائومی قصد دارد 1000 فروشگاه فیزیکی تاسیس کند؛ رقابت سنگین با اپل

شرکت چینی شیائومی، که یکی از پیشتازان عرصه تجارت آنلاین و فروش آنلاین است، قصد دارد با تاسیس هزار فروشگاه فیزیکی جدید و ارائه انواع محصولات خود به صورت گسترده وارد بازار خرده‌فروشی فیزیکی شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

امروزه بسیاری از شرکت‌ها اعتقاد دارند که فروش آنلاین گوشی هوشمند و گجت‌ها بهترین راه حل و ارزان‌ترین راه ممکن است، اما در این میان برخی شرکت‌ها همچون شیائومی و اپل همچنان به فروش از طریق خرده‌فروشی اعتقاد بسیار زیادی دارند.

image

شرکت شیائومی در سال میلادی گذشته با فروش از طریق خرده‌‌فروشی‌های فیزیکی توانست اوپو و ویوو را به عنوان دو غول صنعت موبایل کشور چین شکست دهد. همچنین شیائومی توانست در سال 2016 میلادی با 50 فروشگاه فیزیکی از 40 خرده‌فروشی اپل در کشور چین سبقت بگیرد و محصولات خود را بهتر معرفی کند که در نتیجه آن فروش شیائومی بهبود زیادی پیدا کرده است.

جالب است بدانید که شیائومی از دیوارهای سفید و میزهای بزرگ برای معرفی گجت‌های خود در فروشگاه‌های فیزیکی استفاده می‌کند که از روی اپل کپی‌برداری شده، اما بسیار شیک و ساده است. در فروشگاه‌های فیزیکی شیائومی طیف گسترده‎‌ای از محصولات همچون گوشی‌های هوشمند، پهبادها، گجت‌های هوشمند و... وجود دارد.

image

کمپانی چینی شیائومی را باید قطب تکنولوژی خلاقانه و برتر کشور چین دانست که در حال گسترش حضور جهانی خود است. همانطور که می‌دانید، شرکت شیائومی به زودی هوگو بارا، مدیر جهانی خود، را از دست خواهد داد اما شیائومی قاطعانه با انتشار خبرهایی جدید اعم از استفاده از یک  چیپ پردازنده اختصاصی، با نام Pinecone, افزایش اعتبارات، افزایش فروشگاه‌های فیزیکی و خرید استارتاپ‌های جدید اعلام کرده که این شرکت همواره از پله‌های ترقی بالا خواهد رفت و بزرگ‌تر خواهد شد.

در هر صورت افزایش فروشگاه‌های شیائومی در سراسر جهان و مخصوصا کشور چین می‌تواند به فروش بالاتر و موفقیت بیشتر این شرکت منجر شود که  تاثیر بسیار زیادی بر سود عملیاتی این شرکت دارد. شیائومی در سال میلادی جاری قصد دارد در گام ابتدایی 200 فروشگاه فیزیکی جدید تاسیس کند که  امیدواریم روزی شاهد یک فروشگاه فیزیکی رسمی شیائومی در کشورمان باشیم تا از خرید محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت این کمپانی بیشتر لذت ببریم.

نظر شما در مورد این سیاست جدید شیائومی چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)