خانهاخبار
زمان دقیق رونمایی از گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 مشخص می‌شود

زمان دقیق رونمایی از گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 مشخص می‌شود

هر چند پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که Galaxy S8 را در نمایشگاه بارسلون معرفی نمی‌کند، زمان رونمایی از آن رسما در اولین روز MWC 2017 اعلام می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

پیش از این سامسونگ رسما گفته بود که منتظر معرفی پرچمدار جدید این شرکت، Galaxy S8، در نمایشگاه MWC 2017 نباشید. تنها محصول تاییدشده این شرکت در نمایشگاه بارسلون در حال حاضر تبلت Galaxy Tab S3 است که با ارتقای سخت‌افزاری قرار است باز هم تبلت رده‌بالای اندرویدی این شرکت باشد. اما بر اساس برخی گزارش‌ها باید منتظر خبرهایی نیز در مورد گلکسی اس8 در این نمایشگاه باشیم.

بر اساس گزارش منتشرشده در یکی از بزرگترین نشریات کره‌ای، The Korea Economic Daily، شرکت سامسونگ در اولین روز نمایشگاه MWC 2017، یعنی ۲۷ فوریه، تاریخ رونمایی رسمی پرچمدار جدید خود را اعلام می‌کند.

پیش از این شایعه شده بود که این شرکت کره‌ای ۲۹ مارس، ۹ فروردین، گوشی جدید خود را طی کنفرانسی در نیویورک معرفی و چند روز بعد از آن در روز اول اردیبهشت عرضه‌اش می‌کند. برای تایید یا رد این شایعات تنها کافی است تا زمان شروع MWC 2017 صبر کنیم.

image

کاربران امسال و بعد از ماجرای گلکسی نوت7، حالا انتظارات زیادی از گلکسی اس8 دارند و سامسونگ هم وعده به‌روزرسانی و امکانات زیادی برای این سوگلی خود داده است. طبق آخرین شایعات، این شرکت دو دستگاه با نام گلکسی اس8 با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و گلکسی اس8+ با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی معرفی می‌کند که هر دو آن‌ها لبه‌های خمیده دارند و با این حساب دیگر شاهد مدل‌های جداگانه معمولی و edge نخواهیم بود. پردازنده این گوشی آخرین محصول شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835، خواهد بود و برای اولین بار دکمه فیزیکی مشهور سامسونگ در این گوشی حذف می‌شود.

سامسونگ خود را برای مراسمی باشکوه و عرضه فراگیر با تعداد بالا آماده می‌کند. شما چقدر منتظر این رویداد و معرفی هستید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

عليرضا

۱۳۹۶/۱/۴
من ٢ ماه كوشي اس٧ دزدين. موندم. اين كوشي اس٨ بخرم. واقعا اكه كسي ميدونه كي مياد. اينقدر نيام سايتا بكردم براش خسته شدم والا

Mehdiii

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
منکه بی صبرانه منتظرم تا بیاد...
چون واقعا قراره اتفاقات خوبی تو این گوشی رخ بده...

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
خرید در پیش فروش مزیتی و تخفیفی هم داره؟

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
خاصترین گوشی دنیا گالکسی اس۸ پلاس

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
27فوریه زمان معرفی اس8 مشخصه میشه نه اینکه معرفی بشه در اون روز