خانهاخبار
احتمال عرضه بهترین بازی‌های GameCube برای نینتندو سوئیچ

احتمال عرضه بهترین بازی‌های GameCube برای نینتندو سوئیچ

این احتمال وجود دارد که برخی بازی‌های GameCube برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شود. کنسول Nintendo Switch روز 3 مارس عرضه خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

تنها چند هفته به عرضه نینتندو سوئیچ باقی مانده است و این شرکت در حال انجام مقدمات برای عرضه این کنسول در 3 مارس است. یوشی‌یاکی کویزومی، معاون مدیرکل این کمپانی به شایعات در مورد عرضه بازی‌های GameCube در کنسول مجازی برای نینتندو سوئیچ پاسخ داد.

کویزومی در پاسخ به سوالی در این مورد گفت: «ما نمی‌توانیم پاسخ صریحی در این مورد بدهیم چراکه تاکنون، هیچ‌چیز در مورد آن اعلام نکرده‌ایم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که در حال کار روی مواردی هستیم تا چنین کاری انجام دهیم.»

image

در پاسخ به این اظهارنظر که استفاده از دسته‌های Joy-Con برای بازی کردن بازی‌های GameCube ایده خوبی است، کویزومی گفت: «قابلیت اضافه شدن لوازم جانبی به کنسول در آینده وجود دارد.» کویزومی به شوخی گفت اگر چنین اتفاقی بیافتد، آن‌ها دوست دارند محرک‌های آنالوگ را با آن ترکیب کنند، هرچند ممکن است نتیجه کمی بزرگ و زشت باشد.

پیش‌ازاین گفته شده بود شاید روزی نینتندو سوئیچ با دسته‌های قدیمی کار کند، پس نگه داشتن دسته‌های وایرلس قدیمی ضرری ندارد.

اگرچه پاسخ‌های کویزومی که آن‌ها را با دقت انتخاب کرده است، عرضه بازی‌های گیم‌کیوب را برای کنسول جدید تایید نمی‌کند اما به نظر می‌رسد این امکان در آینده‌ای دور یا نزدیک، سرانجام فراهم شود. شاید این کار از طریق بخش کنسول مجازی سنتی برای بازی‌های گیم‌کیوب انجام شود یا نسخه‌های ریمستر از بهترین عنوان‌های این سیستم، عرضه شود.

طرفداران نینتندو احتمالا امیدوارند بازی‌های کلاسیکی چون F-Zero GX، Viewtiful Joe، Eternal Darkness،Wave Race: Blue Storm و Super Mario Sunshine به کنسول جدید بیایند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)