خانهاخبار
نسخه جهانی نوکیا 6 در تایوان گواهی ساخت دریافت کرد

نسخه جهانی نوکیا 6 در تایوان گواهی ساخت دریافت کرد

براساس اعلام رسمی، کمپانی نوکیا به طور جدی قصد دارد بار دیگر به طور جدی وارد رقابت با سازندگان گوشی‌های هوشمند شود. شرکت HMD Global که فروش گوشی‌های با برند نوکیا را در اختیار دارد تا پایان سال قصد معرفی ۷ مدل متفاوت از این گوشی‌ها را دارد که اولین آن‌ها نوکیا 6 بوده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
image

نوکیا 6 که مدتی قبل معرفی شده بود تنها به فروش در چین محدود بود اما حالا نسخه جهانی این گوشی در تایوان مجوز دریافت کرد. چند روز پیش این مدل با شماره TA-1003 گواهی بلوتوث دریافت کرده بود.

این گوشی از LTE پشتیبانی می‌کند اما از همان بدنه آلومینیومی، ابعاد ۵.۵ اینچی با صفحه 1080p و سخت افزار مشابه نوکیا 6 (که در چین موجود است) بهره می‌برد.

انتظار داریم که نسخه جهانی نوکیا 6 را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ و در کنار مدل‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 3310 جدید ببینیم. البته علاوه بر این گوشی‌های هوشمند، کمپانی HMD Global همچنان فییچرفون‌هایی با برند نوکیا را هم تولید می‌کند که یکی از جدیدترین آن‌ها نوکیا ۱۵۰ با صفحه نمایش ۲.۴ اینچی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و میکرو SD، دوربین VGA و باتری ۱۰۲۰ میلی آمپر ساعتی، فروش خود را از هلند آغاز کرده است.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Navid

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
فقط نوکیا بود و فقط هم نوکیا خواهد شد...
برتر از نوکیا نمیشه
نوکیا بیفته:زمین میشکنه
آیفون بیفته:آیفون میشکنه

king m4m

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
مگر میتوان به این زیبای خوش ساخت مجوز نداد
با ارزوی موفقیت