خانهاخبار
ارزان‌ترین گوشی‌های دو سیم کارته هوشمند (بخش اول سامسونگ)

ارزان‌ترین گوشی‌های دو سیم کارته هوشمند (بخش اول سامسونگ)

در این پست ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته زیر 500 هزار تومان را برای شما گردآوری کرده‌ایم.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

بازار گوشی‌های هوشمند به‌شدت در حال رشد است و تقریبا در هر خانه‌ای یک گوشی هوشمند می‌توان پیدا کرد. ارزان بودن سیم کارت‌های اعتباری هم باعث شده تا بسیاری از کاربران دو یا سه سیم کارت داشته باشند بنابراین برای استفاده هم‌زمان از سیم کارتشان نیاز به گوشی هوشمند دو سیم کارته دارند.

از سامسونگ شروع می‌کنیم برندی که انواع و اقسام گوشی‌های دو سیم کارته را در سبد خود دارد.

J106

image

J106 که در بازار بانام J1 mini Prime مشهور است ارزان قیمت‌ترین گوشی هوشمند دو سیم کارته سامسونگ است. صفحه نمایش 4 اینچی، اندروید 6، دوربین 5 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکانات آن است. با حدود 320 هزار تومان می‌توانید J1 mini Prime بخرید.

J110

image

یکی دیگر از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که نسخه دو سیم کارته دارد J110 یا همان J1 Ace است. این گوشی صفحه نمایشی 4.3 اینچی دارد، 4 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارد. قیمت J110 در بازار حدود 370 هزار تومان است.

J2

image

J2 بااینکه کمی قدیمی است اما هنوز در بازار وجود دارد. صفحه نمایش 4.7 اینچی، 8 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 5.1 از دیگر امکانات آن است. دو نسخه از J2 در بازار موجود است که نسخه باقابلیت پشتیبانی از 4G آن حدود 30 هزار تومان گران‌تر است. قیمت J2 حدود 450 هزار تومان است.

J2 Prime

image

J2 Prime صفحه نمایش 5 اینچی دارد و سیستم عاملش اندروید 6 است. 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین آن 8 مگاپیکسل است. این گوشی را می‌توانید به‌صورت بدون گارانتی باقیمتی حدود 520 هزار تومان تهیه کنید.

J3

image

J3 کمی دیر به بازار آمد اما امکانات مناسبی دارد. 8 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 5 و دوربین 8 مگاپیکسلی را می‌توان از امکانات اصلی آن برشمرد. قیمت J3 در حال حاضر حدود 550 هزار تومان است.

J3 Pro

image

J3 Pro اخیرا وارد بازار ایران شده است. این گوشی میان رده دوربین 8 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 5 اینچی و 2 گیگابایت رم دارد. سیستم عامل آن هم اندروید 5.1 است که البته چندان به‌روز نیست. قیمت این گوشی بدون گارانتی حدود 480 هزار تومان است.

در این مطلب ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته از برند سامسونگ را به شما معرفی کردیم منتظر معرفی گوشی‌های ارزان قیمت هوآوی در بخش بعدی باشید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مریم

۱۳۹۸/۴/۲۵
خیلی قیمتش خوبه

amirnoore

۱۳۹۷/۹/۲۴
من یک عددj3میخاهم اماچگونه سفارش دهم نمیدانم خیلی خیلی فوری میخام.ممنون?

سجاد

۱۳۹۷/۷/۲۵
خوب است من یکی میخوایم

Amir

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
من نوت4 گرفتم 650 گوشی پرچمدار قدیمی بگیری بهتره

شاهین

۱۳۹۵/۱۲/۴
هست من امروز خریدم احمد اباد باید بگردی اگه بدونن خریداری میفروشن