خانهاخبار
نسخه 4.7 اینچی آیفون 8 باتری‌ای به اندازه آیفون 7 پلاس دارد!

نسخه 4.7 اینچی آیفون 8 باتری‌ای به اندازه آیفون 7 پلاس دارد!

هرچه به معرفی نسل بعدی پرچمداران آیفون نزدیک‌تر می‌شویم خبر‌های جدید و شگف‌انگیزی از آن می‌شنویم. گویا اپل به مناسبت دهیمن سالگرد آیفون قصد دارد سنگ تمام بگذارد و با تمرکز روی تمام قابلیت‌های آیفون آن را بهبود ببخشد. سورپرایز جدیدی از آیفون ۸ به دستمان رسیده که در ادامه می‌توانید از آن آگاه شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

صنعت ساخت گوشی‌‌های هوشمند طی سال‌های اخیر از هر لحاظ با پیشرفت همراه بود اما طی ۳ الی ۵ سال اخیر هیچ‌ گونه پیشرفتی در زمینه ساخت باتری‌ انجام نشده است. به نظر می‌رسد فعلا تنها راه بهبود بخشیدن به دوام باتری گوشی‌های هوشمند افزایش اندازه آن باشد. اپل گویا قصد دارد همین کار به طور ماهرانه‌ای را برای نسل بعدی آیفون انجام دهد. همانطور که می‌دانید صفحه‌نمایش‌ OLED نسبت به LCD مصرف باتری بهینه‌تری دارد. به همین سبب نسخه‌ای از آیفون سال آینده که از صفحه‌نمایش OLED بهره می‌برد به مراتب دوام باتری بالاتری خواهد داشت. اما اپل همچنان بی‌کار نشسته و قصد دارد دوام باتری آیفون سال آینده را به طور چشمگیری افزایش دهد. طبق گزارشی که از فردی به نام Ming-Chi Kuo در بخش امنیتی KGI منتشر شده است اپل با بازطراحی برد اصلی آیفون ۸ موفق شده فضای بیشتری را به باتری اختصاص دهد. 

image

 

در تصویر زیر گوشی‌ سمت راست آیفون ۷ کنونی و گوشی سمت چپ آیفون نسل بعدی با صفحه نمایش LCD است که از لحاظ طراحی برد و باتری کاملا مشابه یکدیگر هستند. اما اگر به آیفون وسط در تصویر زیر دقت کنید متوجه خواهید شد اندازه برد اصلی آیفون نسل بعدی که از صفحه‌نمایش OLED بهره می‌برد و هم اندازه آیفون ۷ کنونی است، به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. (مستطیل سبز رنگ) همین موضوع باعث شده تا فضای بیشتری برای باتری فراهم شود. آیفون جدید که دارای صفحه‌نمایش OLED است از باتری جدید دو سلولی بهره می‌برد و ظاهر آن مشابه حرف انگلیسی L است. (کادر آبی رنگ) طبق آنالیزی که انجام شده ظرفیت این باتری معادل ۲،۷۰۰ میلی‌آمپر است که اگر بخواهیم آن را با باتری ۱،۹۶۰ میلی‌آمپری آیفون ۷ مقایسه کنیم شاهکار جدید تیم سخت‌افزار و طراحی آیفون ۸ را به صراحت متوجه خواهیم شد. اپل با طراحی مجدد برد و باتری موفق شده باتری ۲،۷۰۰ میلی‌آمپر که بسیار نزدیک به باتری ۲،۹۰۰ میلی‌آمپر آیفون ۷ پلاس است را درون نسخه ۴.۷ اینچی آیفون جدید جای دهد که در نوع خود بی‌نظیر است. همچنین قرارداد جدیدی بین سامسونگ و اپل انجام شد که احتمال استفاده اپل از پنل‌های OLED سامسونگ برای نسل جدید آیفون را قوت بخشید.

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

esmaeilpoor

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
با سلام
اینقد در مورد ایفون بعدی خوب میگن والاه ما از خرید هفت پلاس پشیمون شدیم کاش بعدی رو میخریدیم??

یزدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
میدونیم گوش خوبی می خواد بیاد اما دیگه زیاد گندش نکنید

Arash Darbari

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
وای خدای من چقدر خشگله امیدوارم وقتی میاد دقیقاهمین شکلی باشه حذف دکمه ی هوم و قرار داشتن حس گر اثر انگشت جلوی گوشی بهترین تصمیمه امیدوارم سامسونگ هم همین کارو بکنه و دکمه ی هوم رو از جلوی گوشیاش دیگه کلا حذف کنه گوشی اینجوری خشگلتر میشه

amir1975

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
باز هم طرفداران اپل در توهم طراحی جدید شبیه اون عکس کنسپت هستند!
از اون طرح شماتیک ارائه شده در مورد سایز باتری میتونید مطمئن باشید قیافه نسل جدید آیفون، همون ترکیب بی ریخت همیشگی اپله که با دستگاه پرس تبدیلش میکنه به آیپد و از دو طرف میکشدش و میشه آیفون!!
خخخخ

حامد

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
ایفون 7 تازه اومده بود من زیرش نظریه دادم که ایفون باطریش مشکل داره ایفون 4.7 باید باشه 2500 و ایفون پلاس 5.5 باید حداقل 3500 باشه . هیچکسی جدی نگرفت و حتی یکی از دوستان ایمیل زده بود( اپل نشسته شما نظر بدید اجرا کنه مطمئن باش برای نظر شما اهمیتی قائل نیست )و.حالا بیبینید که داره به حقیقت تبدیل میشه . بعدش اگه نمی دونید بدونید اپل تیمی داره که همه نظر ها از کل دنیا دنبال میکنه برای بهتر کردن محصولاتش . و من خوشحالم بلاخره مشکل بزرگ ایفون که همانا باطری ایفون میباشد در صدد اصلاح آن بر آمدن و این اقدام ایفون بی نقص میکنه .