خانهاخبار
قیمت شیائومی ردمی نوت 4 ایکس رسما اعلام شد

قیمت شیائومی ردمی نوت 4 ایکس رسما اعلام شد

مدتی است که خبرها از تصمیم شیائومی برای عرضه گوشی جدیدی با نام Redmi Note 4X حکایت می‌کنند. حال این شرکت اعلام کرده که فروش این گوشی را از ۱۴ فوریه و به مناسبت روز ولنتاین آغاز می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۵

ردمی نوت 4X یک میان‌رده اقتصادی دیگر از شیائومی است که در سه نسخه با حافظه‌های داخلی مختلف عرضه شده. نسخه پایه این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۳ گیگابایت رم دارد و قیمتش ۹۹۹ یوآن (معادل ۱۴۴ دلار) است. نسخه دیگری هم با نام Hatsune وجود دارد که قابل شخصی‌سازی است و ۱۲۹۹ یوآن (معادل ۱۸۸ دلار) قیمت دارد. به نظر می‌رسد سخت‌افزار نسخه Hatsune با نسخه پایه ردمی نوت 4X یکسان است، اما به خریداران این نسخه یک پاوربانک رایگان هم هدیه می‌شود و می‌توانند کیس‌های آن را به دلخواه انتخاب کنند، همین‌طور در آینده به تم‌های اختصاصی Hatsune دسترسی خواهند داشت.

با هم به مشخصات نسخه پایه شیائومی ردمی نوت 4X نگاهی بیندازیم:

  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p
  • پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ 
  • حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت و حافظه میکرو SD

نسخه Hatsune این گوشی در رنگ‌های سبز، مشکی مات، طلایی، خاکستری و آلبالویی عرضه می‌شود و فروش آن از روز ۱۴ فوریه از طریق شیائومی مال، Mi Home و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر انجام خواهد شد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۱۰/۱
سلام
مم میخوام این گوشی رو بگیرم ولی هر جا رفتم خبری از پاوربانک نیست؟
میشه بگید تو مشهد از کجا میشه بخریمش که پاور بانک هم داشته باشه؟

فاطیما

۱۳۹۶/۳/۱۶
من این گوشیو دیدم عالیه نسبت به قیمتش. بعضیا فقط عادت دارن الکی صحبت کنن و نظر بدن همون سامسونگ و سونی و هواوی هم از چین میاد. همون اپل هم تو چین پک میشه. من واقعا این برندو قبول دارم.

سینا

۱۳۹۵/۱۲/۱۶
رضا جان، ماها به لطف تجارمون که فقط از چین جنس درجه 8 و 9 آوردن فکر می کنیم جنس چینی یعنی آشغال!
ولی باید قبول کردبرندهایی مثل هواوی و شیائومی و میزو و... برند اوریجینال هستند و تو دنیا هم فروش بالایی دارن. ZTE تو آمریکا با چندین اپراتور قرار داد داره و تو اروپای غربی هم فروش خیلی زیادی داره.
گوشی غیر اوریجینال چینی هم می شه همون آشغالایی که مثلاً شبیه سامسونگ گلکسی اس 7 می زنن و با همون اسم میدن ولی تقلبیه یا اپلهای 400 تومنی چینی با سیستم عامل معلوم نیست چی

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
عمرا

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
وای جی اس ام کشتی ما رو با این گوشی های چینی ول کنین باو برند فقط اورجینال فقط=سامسونگ.اپل.اچ تی سی.ال جی.سونی.و نوکیا.تمام