خانهاخبار
نمایشگاهی با لوازم جانبی بامزه برای گوشی‌های سری A سامسونگ

نمایشگاهی با لوازم جانبی بامزه برای گوشی‌های سری A سامسونگ

سامسونگ با همکاری نرم افزار پیام رسان LINE نمایشگاهی برپا کرده است که محصولات بامزه‌ای در آن ارائه می‌شود با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۱/۲۵

در این نمایشگاه سامسونگ سعی کرده است با استفاده از کاراکترهای معروف نرم افزار پیام رسان LINE لوازم جانبی‌های بامزه‌ای برای گوشی‌های جدید سری A ارائه کند. مشتریان با مراجعه به این نمایشگاه‌ها در تایوان می‌توانند قاب‌های رنگارنگ منقش به کاراکترهای نرم افزار لاین را به‌طور رایگان دریافت کنند. خریداران این سری از گوشی‌ها در سنگاپور هم به‌رایگان پک باتری دریافت می‌کنند.

image

image

نکته جالب این است که استقبال از این دو نمایشگاه بسیار بالا بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از هدست واقعیت مجازی Gear VR و صندلی‌های متحرک سینمای چهاربعدی را تجربه کنند. Gear 360 که یکی دیگر از محصولات سامسونگ است در قسمتی از فروشگاه قرار داده شده که مشتریان می‌توانند بااتصال گوشی‌های خود به آن عکس‌های سلفی 360 درجه بگیرند.

فعلا این دو نمایشگاه در سنگاپور و تایوان برگزار شده است و احتمال دارد سامسونگ به‌زودی این نمایشگاه‌ها را در دیگر کشورها برگزار کند.

 

نظر شما چیست دوست دارید سامسونگ این نمایشگاه را در ایران برپا کند؟

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ALI X

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
ما که پول تو جیب نداریم بریم اینجور نمایشگاها

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
شما فكر كن معموليه ؛)

محسن

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
بخصوص قسمت واقعیت مجازیش

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
وای ایول کاش واسه پرچمدارا هم تو ایران برگذار کنه.باید برند های دیگه مثل اونی که با یه گوشی معمولی رو به قیمت گزافی میفروشه یاد بگیرن در جریانید که
#اپل#سامسونگ

فرزاد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ما از این شانسا نداریم که تو ایران برپا بشه پس بهتره خودمونو الکی دلخوش نکنیم!