خانهاخبار
جشنواره نوروزی فروش گوشی‌های سونی (بهمن 95)

جشنواره نوروزی فروش گوشی‌های سونی (بهمن 95)

جشنواره فروش گوشی‌های سونی به مدت 2 ماه برگزار می‎‏شود. همه افرادی که یکی از گوشی‌های جدید سونی را خریداری کنند از شرکت سونی عیدی می‌گیرند و در قرعه کشی یک دستگاه خودرو تیوولی شرکت داده می‌شوند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

برند سونی همیشه تداعی کننده کیفیت و اصالت در ذهن مشتریان است. گوشی‌های هوشمند این شرکت ژاپنی، که به زیبایی و دوربین باکیفیت شهرت دارند، طرفداران زیادی در کشور ما دارد.

شرکت سونی، به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جشنواره‌ای ویژه‌ای برای خریداران گوشی‌های سری X برگزار می‌کند. به تمامی افرادی که از 24 بهمن 95 تا 31 فروردین 96 اقدام به خرید یکی از گوشی‌های سری جدید Xperia X کنند جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا می‌شود ضمن اینکه شانس حضور در قرعه کشی یک دستگاه اتوموبیل سانگ یانگ تیوولی را پیدا می‌کنند

image

شرایط شرکت در جشنواره نوروزی سونی

اگر از 24 بهمن 95 تا 31 فروردین 96 یکی از گوشی‌های Xperia X، Xperia XA، Xperia X Compact، Xperiqa XA Ultra و Xperia XZ را خریداری کنید همان لحظه می‌توانید برنده تمام سکه بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی، هدست بلوتوث SBH20، پاور بانک، پایه سلفی یا وجه نقد شوید. علاوه بر این نام شما در قرعه کشی یک دستگاه سانگ یانگ تیوولی شرکت داده خواهد شد.

برای این کار باید کد مخصوص جشنواره را، که با برچسب روی جعبه دستگاه چسبانده شده است، به شماره 20007669 ارسال کنید. پس از تایید کد، پیامکی حاوی اطلاعات جایزه و محل دریافت آن به دست شما می‌رسد.

توجه کنید برای دریافت جایزه از نمایندگی‌های سونی باید گوشی، جعبه دستگاه با برچسب قرعه‌کشی، برچسب IMEI B، فاکتور خرید و کارت ملی به همراه داشته باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

نیما

۱۳۹۶/۱/۲۸
من گوشی xzخریدم اما برچسب قرعه کشی روش نیست چیکار باید بکنم دوروز دیگه هم مهلت مونده لطفا راهنمایی کنید

سحر

۱۳۹۶/۱/۱۷
سلام من برنده ربع سکه شدم اما نمایندگی گفتن که نصف جایزه رو باید به ما بدید.همچین چیزی صحت داره ؟

محیا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
ارسال نام و نام خانوادگی هم توی اس ام اس لازمه ؟
من اسمم رو وارد نکردم ولی جایزه ی نقدی ش رو بردم
آیا الان تو قرعه کشی ماشین -تنها به واسطه شماره موبایلی که ازم دارن- شرکت داده میشم ؟؟

مهدی

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
اتفاقا کاملا هم حقیقت داره . ما از نمایندگی اهواز 2 تا ایکس و 1 دونه ایکس زد خریدیم و برنده یک سکه ی تمام بهار . یک پاور بانک و یه کارت هدیه 20 تومنی شدیم و همه جوایز رو هم در همون لحظه دریافت کردیم

hossein

۱۳۹۵/۱۲/۴
کد قرعه کشی روی جعبه نیست سونی xz