خانهاخبار
صفحات مورد علاقه دونالد ترامپ در اینستاگرام کدامند؟

صفحات مورد علاقه دونالد ترامپ در اینستاگرام کدامند؟

رئیس جمهور آمریکا علاوه بر اینکه در توییتر فعال است اینستاگرام خود را نیز به روز می‌کند. در این مطلب 15 صفحه‌ای که دونالد ترامپ در اینستاگرام دنبال می‌کند را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

بعد از توییتر اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی است که رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، به آن علاقه دارد. ترامپ از سال 2013 عضو اینستاگرام است و عموما تصاویری از خود، خانواده و املاکش را در اکانت realdonaldtrump@ با 5.7 میلیون کاربر دیگر به اشتراک می‌گذارد.

رئیس جمهور جنجالی آمریکا تنها 15 پیج را در اینستاگرام فالو دارد که شامل صفحه افراد خانواده ترامپ، پیج‌ هتل‌ها و زمین‌های گلف ترامپ و مشاورین اوست. در ادامه 15 پیجی که دونالد ترامپ در اینستاگرام دنبال می‌کند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ دونالد ترامپ

image

اریک ترامپ، پسر دوم دونالد ترامپ

image

دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ

image

تیفانی ترامپ، دختر کوچک دونالد ترامپ

image

لارا ترامپ، عروس دونالد ترامپ

image

دن اسکوینو، دستیار و مسئول شبکه‌های اجتماعی دونالد ترامپ

image

هوپ هیکس، مسئول ارتباطات استراتژیک کاخ سفید

image

مایک پنس، معاول رئیس جمهور آمریکا

image

اکانت رسمی خیریه اریک ترامپ

image

اکانت رسمی زمین‌های گلف ترامپ

image

اکانت رسمی زمین گلف ترامپ در ایرلند

image

اکانت رسمی هتل جدید ترامپ در واشنگتن

image

اکانت رسمی زمین گلف ترامپ در برانکس

image

اکانت رسمی زمین گلف ترامپ در لس‌آنجلس

image

اکانت رسمی هتل‌های ترامپ

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

senator

۱۳۹۵/۱۲/۹
زندگی با فقر نه دنیارو واسمون میذاره نه اخرتو مضافا کی میتونه بگه ثروت ترامپ حلاله یا حرام؟ برادر من سختی بی پولی و بیکاری نکشیدی این حرفا یادت بره

Amir

۱۳۹۵/۱۲/۳
داداش اول برو نوشتن اسم این بابا رو یاد بگیر بعد بیا نظر بده...?

ایرانی

۱۳۹۵/۱۲/۱
ما مسلمونا نباید حسرت این چیزارو بخوریم چون خدا اینارو بهش نداده خدا برا همه امکانات گذاشته که بتونیم به این مقام برسیم ولی از فکرمون کار نمیکشیم و منتظر این هستیم که یکی بیاد در خونمون درو بزنه بگه اقا بفرما این کلید هتلم اینم چند میلیارد تو این کارت و سویچ چندتا ماشین بهمون بده
نه اقا دونات رامپ و خیلی از ثروتمندای جهان اینطوری ثروتمند نشدن با تلاش به این مقام رسیدن اگه هر غیر مسلمونی نمیتونس پولدار بشه و فقط مسلمونا میتونستن پولدار بشن الان اینجا که نمیشد دنیا میشد بهشت چون همه میومدن مسلمون میشدن
هم تودنیا میتونیم برسیم و هم تو اخرتمون میتونیم صدبار بهتر از اینو داشته باشیم

Reza

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
ما فقط حسادت و مقایسه و اعتماد به سقف و شکم پرستی و بدجنسی و سرک کشیدن و ...بلدیم ... به خودمون جرات می دیم زندگی خودمون رو با رئیس جمهور یک کشور ثروتمند و حامی دانش و برنامه ریزی مقایسه می کنیم . معتقدم در دوره ای هستیم که اصلا لازم نیست کسی برای موفقیت در هر زمینه ای اصلا با کسی حرف بزنه! 1000 سال تجربه ی بشر مکتوب جلوی چشممونه!...آهان! غر زدن و طعنه و آزار کلامی راحتتره! بابا این ترامپ 60 ساله هست ! 60 ساله داره یک نفس کار می کنه! در زمینه ی مسکن در آمریکا !
برای همین اینقدر دارایی داره! خود باختگی و یا اعتماد به نفس کاذب و گستاخی هر دو اشتباست. هر دو مال اینه که عقلانیت در ما مرده و احساسات حاکمند.

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
سينا جان ايشون ارث بهش رسيده ، از خانواده هاي خيلي ثروتمند آمريكايي بودن از زمان پدرش