خانهاخبار
قاب پشتی شیشه‌ای و شارژ وایرلس فقط در نسخه 5 اینچی آیفون 8

قاب پشتی شیشه‌ای و شارژ وایرلس فقط در نسخه 5 اینچی آیفون 8

از زمان معرفی آیفون 7، شایعات درباره آیفون بعدی شروع شد و تا همین لحظه همچنان بازار شایعات iPhone 8 داغ است. ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ زمانی است که قرار شده آیفون، در دهمین سال حیات خود، تغییرات زیادی پیدا کند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۵

شایعه‌ای که روز گذشته منتشر شد به این موضوع اشاره می‌کند که نسخه ۵ اینچی آیفون ۸ به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد. بلاگ ژاپنی Macotacara با استناد به گفته‌های یک منبع آگاه در زنجیره تامین اپل از تایوان، به این نکته اشاره کرده که قاب پشتی نسخه ۵ اینچی آیفون بعدی پوشش شیشه‌ای دارد و از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

پس از آن شایعه‌ دیگری عنوان کرد که هر سه مدل آیفون‌های ۲۰۱۷ (نسخه‌های ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی) به شارژ بی‌سیم تجهیز می‌شوند. در ادامه این داستان طولانی، امروز اعلام شد که این شارژر بی‌سیم به همراه خود گوشی و در جعبه آن عرضه نمی‌شود، اما به عنوان لوازم جانبی قابل خرید است. همچنین از تبدیل جک ۳.۵ میلی‌متری به لایتنینگ در جعبه آیفون بعدی خبری نخواهد بود.

از تغییرات دیگر آیفون‌های امسال افزوده شدن احتمالی نسخه ۵ اینچی، صفحه نمایش OLED و دوربین دوگانه است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
@earl arya
Galaxy Note edge 2014

earl

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
@حسین
شما چجوری الان ۳ ساله از صفحه نمایش اج داری استفاده میکنی ؟

yashar2080

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
با این حساب چقدر وزیر و مدیر و وکیل و حکیم و فاضل و عارف تو دنیا داریم.... پس من از همه عقب موندم خبر ندارم

Aryan

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ربطش اینکه بقیه برندها تو ایران نمایندگی رسمی دارن فقط اپل نداره.

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
@iphone
اپل حتی به کشورهای کوچیک نمایندگی داده ولی ایران رو به رسمیت نشناخته. شما برو مقایسه کن با بقیه شرکت های خارجی که اکثرشون تو ایران نمایندگی دارن. ضمن اینکه اپل تکنولوژی های قدیمی رو ارائه میده همین شارژ وایرلس که چند ساله ما داریم استفاده میکنیم و صفحه اج که مال سه سال پیش بود تازه اپل میخواد به عنوان ویژگی جدید تو ایفون استفاده کنه! بعد یکسری هم حاضرن از همین شرکتی که آدم حسابشون نکرده و تکنولوژی قدیمی رو با قیمت نجومی بهشون انداخته حمایت کنن!!!!!!!!!!