خانهاخبار
برخی دیگر از مشخصات گلکسی تب S3 فاش شد

برخی دیگر از مشخصات گلکسی تب S3 فاش شد

در رویداد معارفه سامسونگ در کنگره جهانی موبایل که در ماه جاری برگزار می‌شود، این شرکت از دو تبلت جدید رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر اعلام شد که احتمالا این دو تبلت، گلکسی تب S3 و گلکسی تب پرو S2 خواهند بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴

امروز تبلت جدیدی از سامسونگ با نام گلکسی تب S3 وای‌فای تاییدیه FCC را دریافت کرد. این دستگاه با شماره مدل SM-T820 ثبت شده است، مدتی قبل اعلام شده بود مدل LTE این تبلت با شماره مدل SM-T825 شناخته می‌شود. پس از دریافت تاییدیه FCC، قدم بعدی معرفی و عرضه محصول به بازار است که به احتمال زیاد در MWC 2017 معرفی و پس از آن وارد بازار می‌شود. احتمالا قیمت این دستگاه هم با قیمت گلکسی تب S2 در زمن عرضه آن (که تقریبا دو سال پیش معرفی بود) برابر باشد.

در یک سال اخیر، این اولین مراسم معارفه تبلت‌ها از سوی سامسونگ است که دلیل آن هم واضح است، بازار تبلت‌ها روز به روز محبوبیت خود را از دست می‌دهد.

image

شایعات از وجود صفحه نمایش خمیده در این تبلت حکایت دارند،‌ نمایشگری مانند آنچه در سری Edge گوشی‌های این شرکت دیده‌ایم. همچنین گفته شده این تبلت با قلم محبوب S-Pen همراه است که بر جذابیت این تبلت می‌افزاید. البته به نظر می‌رسد سامسونگ دیگر قصد ندارد قلم S-Pen را به سری گلکسی نوت محدود کند و اخیرا در بسیاری محصولات خود مانند کروم‌بوک پرو، کروم بوک پلاس، نوت بوک جدید خود و گکلسی تب A استفاده کرده است. با توجه به این که تبلت‌ها به دلیل قابل حمل بودن نسبت به لپ‌تاپ‌ها و همچنین مولتی تسکینگ بهتر نسبت به گوشی‌های هوشمند نظر کاربران را جلب کرد‌ه‌ بودند، اضافه شدن قلم می‌تواند به پوئن مثبتی در فروش آن تبدیل شود.

از مشخصات سخت افزاری این تبلت اطلاعی در دسترس نیست و تنها اعلام شده که در دو نسخه با ابعاد مختلف نمایش‌گر و با نسبت تصویر ۴:۳ تولید می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
No tablet/onlyfabelt

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
مطمعنی

earl

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
کل سامسونگ یک طرف
تبلت های سری S یک طرف
منکه برای خریدش منتظرم