خانهاخبار
چگونه بازی استقلال و پرسپولیس را آنلاین تماشا کنیم؟

چگونه بازی استقلال و پرسپولیس را آنلاین تماشا کنیم؟

در ادامه مطلب با بهترین روش‌های مشاهده آنلاین دربی امروز شما را آشنا خواهیم کرد تا اگر دسترسی به تلویزیون ندارید این مسابقه جذاب را از دست ندهید.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴
image

بسیاری از شما جی‌اس‌امی‌های عزیز ممکن برای مشاهده دربی امروز دسترسی به تلویزیون نداشته باشید یا گوش دادن اتفاقات بازی در رادیو به اندازه مشاهده آن برایتان جذاب نباشد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب بهترین روش‌های ممکن برای مشاهده آنلاین مسابقه جذاب امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را به شما آموزش دهیم.

ساده‌ترین روش برای مشاهده آنلاین مسابقه فوتبال امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس رجوع به وب‌سایت‌هایی است که برنامه‌های شبکه ۳ را به صورت آنلاین پخش می‌کنند. به دلیل استقبال زیاد از این مسابقه ممکن است سرور برخی از این وب‌سایت‌ها با اختلال مواجه شوند و حین پخش بازی قطع، و یا کندی و اختلال مواجه شوند. اما وب‌سایت‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید از سرور‌های درون کشور با سرعت و کیفیت پخش بالا بهره‌ می‌برند که بهترین گزینه‌های ممکن برای تماشای آنلاین مسابقه دربی امروز هستند.

برای مشاهده آنلاین بازی استقلال و پرسپولیس تنها کافیست روی یکی از لینک‌های زیر کلیک/لمس کنید:

همچنین می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی هوشمند و تبلت برای تماشای مسابقه نیز استفاده کنید. دو اپلیکیشن Live IRB و Telewebion گزینه‌های مناسبی هستند که در ادامه لینک دانلود آن‌ها را برای دو پلت‌فرم اندروید و آی‌او‌اس در اختیارتان قرار داده‌ایم.

Telewebion

image

image

 

Live IRB

image

 

image
 

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
آره بخدا حرف منو زدی

Parsa lifes good

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
نت ما کجا بود اخه?
بازی قشنگی بود هر دو تیم هم خوب بودند خوشحالم تیم محبوبم برد

earl

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
شما هم دلتون خوشه
تیتر زدین چجوری آنلاين نگاه کنیم
آخه ما نت مون کجا بود ؟