خانهاخبار
تلگرام به اندروید ور 2.0 آمد

تلگرام به اندروید ور 2.0 آمد

Android Wear 2 نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید برای ساعت‌های هوشمند است که قابلیت‌های زیادی از جمله نصب اپ بصورت مستقیم دارد. تلگرام نیز در همین راستا، نسخه اندروید ور خود را منتشر کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

اندروید ور 2.0، چهارشنبه معرفی شد و به‌نظر می‌رسد رقیب قدرتمندی برای تایزن سامسونگ و واچ‌او‌اس اپل باشد. یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم‌عامل، توانایی نصب مستقیم اپ از طریق گوگل پلی روی ساعت است. در همین راستا، یکی از برترین پیام‌رسان‌های اندروید، اپ خود را برای اندروید ور توسعه داد.

تلگرام برای اندروید ور 2.0 ارائه شده‌است و قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. در نسخه واچ تلگرام، می‌توانید بین پیام‌ها جستجو کرده و با استیکر، اموجی، متن و صدا پاسخ دهید. همچنین، این اپ از تمام روش‌های نوشتن در ساعت مانند صفحه‌کلید روی صفحه، تشخیص دست‌خط و کشیدن اموجی پشتیبانی می‌کند.

در نسخه اندروید ور تلگرام، شما می‌توانید گروه بسازید، مخاطبان را ببینید و با انتخاب تم، اپ را شخصی‌سازی کنید. برطبق گفته‌های تیم تلگرام، به زودی تم‌های نسخه واچ تلگرام به نسخه اندروید آن هم اضافه می‌شوند. 

در این میان، اگر می‌خواهید تم‌های رنگی تلگرام را امتحان کنید، به ساعت‌های مجهز به اندروید ور 2.0 یعنی ال‌جی واچ استایل و اسپورت نیاز دارید. برای نصب تلگرام در اندروید ور 2 کافیست در گوگل پلی استور روی ساعت به جستجوی Telegram بپردازید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir30

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
بع نظر شما تلگرام روي smartwath هاي سوني قابل نصب هست؟