خانهاخبار
گوشی هوشمند ناشناخته‌ای از سونی در Weibo رویت شد

گوشی هوشمند ناشناخته‌ای از سونی در Weibo رویت شد

تصاویری از گوشی یا گوشی‌هایی متعلق به سونی در سایت Weibo مشاهده شده است. احتمالا این تصاویر مربوط به 5 دیوایسی هستند که Sony در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

گوشی هوشمندی از کمپانی سونی در سایت Weibo مشاهده شده است که مدل آن مشخص نیست. درواقع این احتمال وجود دارد که تصاویر منتشرشده مربوط به بیش از یک گوشی باشد چراکه شایعاتی منتشر شده است که سونی در کنگره جهانی موبایل 5 دیوایس جدید، معرفی می‌کند. یکی از این گوشی‌ها احتمالا Xperia XZ2 است.

طبق خبری که چند روز پیش منتشر شده بود، نام رمز این گوشی‌ها Yoshino، BlancBright، Keyaki، Hinoki و Mineo است. این اطلاعات از یک سایت ژاپنی به دست آمده بود.

image
 
image

نمونه اولیه یک گوشی با نام G31XX نیز کمتر از دو هفته پیش درز کرد. این گوشی شبیه گوشی Xperia XA بود اما در بالا و پایین، لبه‌های بزرگ‌تری داشت. صفحه‌نمایش 720P با لبه‌های منحنی، شیار سیم‌کارت و کارت حافظه میکرو اس‌دی، بدنه پلاستیکی مات، یک فلش LED، اندروید نوقا و رابط کاربری Xperia UI، ویژگی‌های احتمالی این نمونه اولیه هستند.

image

پیش از G31XX، نمونه اولیه گوشی دیگری با نام G32XX درز کرده بود که طبق شنیده‌ها دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم دارد.

به نظر می‌رسد سونی در حفظ اسرار محصولاتی که در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شوند، از سایر رقبا موفق‌تر عمل کرده است. البته درز کردن اطلاعات کمی از محصولات این کمپانی، شاید به دلیل آماده نبودن آن‌ها باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
تفاوت چندانی بامدل های قدیمی نداره ولی با اینکه کم بوده این تغییراتف حس متفاوت بودنو القا میکنه !
مرســـــی!

قطاری -حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
درود بر سونی