خانهاخبار
افشای لوگو +Galaxy S8 نام دستگاه را تایید کرد

افشای لوگو +Galaxy S8 نام دستگاه را تایید کرد

افشاگر معروف گوشی‌های تلفن همراه روز گذشته با انتشار لوگو رسمی گلکسی اس 8 پلاس نام پرچمدار سامسونگ را تایید کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

image

روز گذشته ایوان بلس، افشاگر معروفی که همیشه اطلاعات درستی از گوشی‌های هوشمند منتشر می‎کند، با انتشار لوگو رسمی Galaxy S8+ نام این دستگاه را تایید کرد. این لوگو، که از نظر فونت و رنگ بسیار به لوگو Note7 شباهت دارد، بار دیگر بر معرفی مدل بزرگ‌تر گلکسی اس 8 صحه می‌گذارد.

همانطور که در این لوگو می‌بینید کلمه Plus همچون Galaxy S6 edge+ با کاراکتر + نمایش داده شده است. از آنجا که سامسونگ تصمیم گرفته از این پس همه پرچمداران خود را با نمایشگر خمیده به بازار بفرستد دیگر تاکیدی بر کلمه Edge در نام محصولاتش ندارد.

انتظار بر این است گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی، پردازنده اگزینویس 8895، 6 گیگابایت حافظه رم، دوربین 12 مگاپیکسلی و اسکنر عنبیه چشم با بازار بیاید اما تا رونمایی رسمی از این محصول هنوز چند هفته فاصله داریم.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

h

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
سعید حسین سینا زهرا محمد .....................................................................
ببین جواب حرفات تو اینترنت هست من دیگه جوابتو نمیدم که سامسونگ داره کارگری کل دنیارو میکنه
اپل اگه بخواد سامسونگو چهار بار میخره میفروشه کل سامسونگو میگما ن فقط الکترونیکس ....................................................................
اپل از اینو اون قطعه میخره چون به نفعشه چون مفت میخره به قول خودت گوشی 200دلاریو میده 850 دلار...................
دیگه بغیشو نگم

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
@محمد_رضا_رامین_سینا_h
کی صدمیلیون صفحه اج از سامسونگ خریده؟ کی سامسونگ رو سال 2011 به خاطر تولید گلکسی نوت ۵.۳ اینچی مسخره کرد الان خودش فبلت ۵.۵ اینچی تولید میکنه؟ کی قطعاتی مثل رم و حافظه از سامسونگ میخره چون توان تولیدش رو نداره؟شرکتی که فقط پتنت ثبت میکنه ولی چون عرضه و توان تولید نداره از ایده بقیه تقلید میکنه ???

h

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
حسین
:)))))) الان کی به کی داره جریمه میده کی هر روز دادگاهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
ایفون پلاس کجا بود وقتی سامسونگ گلکسی اس پلاس رو سال 2010 تولید کرد یا گلکسی pocket plus سال 2012. اپل کلا کارش شده کپی از سامسونگ??

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
سامسونگ معروفه تو کپی