خانهاخبار
افزودن لایه امنیتی جدید به واتس اپ

افزودن لایه امنیتی جدید به واتس اپ

در طی اقدامی، واتس اپ که یکی از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک است، ورود، تایید یا فعال‌سازی دو مرحله‌ای را به سیستم لاگین خود اضافه کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

واتس‌اپ از ورود دو مرحله‌ای برای کاربران iOS، اندروید و ویندوزی خود خبر داد. این ویژگی جدید، لایه امنیتی دیگری را به واتس‌اپ اضافه می‌کند و استفاده از آن به انتخاب کاربران است. این شرکت، ماه‌ها برای افزودن این قابلیت به پیام‌رسان خود تلاش کرد و اکنون می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Account > Two-step verification > Enable، آن را فعال کنید.

image

برای استفاده از تایید (ورود) دو مرحله‌ای، نیاز به یک رمز 6 رقمی دارید. لطفا از 123456 یا 654321 استفاده نکنید! این رمز را آنقدر پیچیده انتخاب کنید تا نتوانید بخاطر بسپارید. اگر مجبور به نوشتن رمز روی کاغذ شدید، پس رمز مطمئنی است. اگر فکر می‌کنید رمزتان گم می‌شود، ایمیل خود را برای بازگردانی احتمالی آن اضافه کنید. برای بازیابی، باید به واتس‌اپ ایمیل زده تا تایید دو مرحله‌ای را برای شما غیرفعال کند. اگر بدون آنکه درخواست دهید، ایمیلی برای غیرفعالسازی ورود دو مرحله‌ای دریافت کردید، روی لینک آن کلیک نکنید. ممکن است کسی سعی در هک‌کردن اکانت شما داشته‌باشد. 

با فعالسازی این قابلیت، هرزمان بخواهید از شماره تلفن خود استفاده کنید، برای تایید آن باید رمز را وارد کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

aref

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
خسته نباشید داداش