خانهاخبار
آپدیت جدید برای گوگل پیکسل مشکل صدا را برطرف می‌کند

آپدیت جدید برای گوگل پیکسل مشکل صدا را برطرف می‌کند

Google Pixel امروز آپدیتی را دریافت کرد که طی بررسی‌های انجام شده، مشکل صدای این دیوایس که پیشتر تصور می‌شد سخت‌افزاری است، با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل شد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

گوگل به تازگی آپدیت ماه فوریه را برای پیکسل و پیکسل ایکس ال عرضه کرده است. این به‌روزرسانی، مشکل صدای این دیوایس‌ها که پیشتر به آن اشاره کرده بودیم را برطرف می‌کند. در اخبار قبلی، پیش‌بینی می‌شد که ایراد صدای موجود در دو محصول جدید گوگل، سخت‌افزاری است. اما با ارائه این آپدیت، خیال کاربران دیوایس‌های اشاره شده راحت شد.

مشکل صدای تلفن هوشمند Pixel XL که در اختیار ماست، با انجام این آپدیت کاملا برطرف شد و تست‌هایی که با اپلیکیشن Perfect Piano روی آن صورت گرفت، گواه این امر است. شایان ذکر است که دامنه بلندی صدا در این دستگاه هیچگونه تغییری نکرده است.

image

در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل چگونه برطرف شده، اما جای خوشحالیست که گوگل، به قول خود برای برطرف کردن این ایراد آزار دهنده عمل کرده است. اگر شما نیز از گوگل پیکسل یا پیکسل ایکس ال استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این آپدیت را نصب و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

mohammad

۱۳۹۶/۱/۱۲
بهترین گوشی دنیا ولی قیمتش بالاست ارزش خرید نداره با ول این ی ایفون 7 پلاس 32 میگیرم
این کارو سامسونگم کرد تو اس 8 مطمعنن فروشش کم خواهد بود چون این برند ها به پای ایفون نمیرسن فقط قیمتشونو به ایفون میرسونن...

earl

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
اصلا اسپیکر های گوگل ربطی به HTC نداره
اون فقط قطعات رو براش سرهم کرده

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
فقط به سلیقه مربوط میشه امکانات هر دو یکیه .

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
وقتی خبر مشکل اسپیکر پیکسل منتشر شد میگفتین ربطی به اچ تی سی نداره و نقشی در ساخت و طراحی نداشته فقط قطعات سفارشی گوگل رو سرهم کرده حالا اچ تی سی ساخته؟ آفرین بهش؟!!!!!!!!!!!!

reza.mllt

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
این دو گوشی هیچ تفاوتی با هم ندارن جز در سایز صفحه