خانهاخبار
زمان عرضه ال‌جی G6 مشخص شد؛ نسخه جهانی همراه با اسنپدراگون 835

زمان عرضه ال‌جی G6 مشخص شد؛ نسخه جهانی همراه با اسنپدراگون 835

گزارشی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد به زودی گوشی ال‌جی G6 در بازار کشور کره عرضه خواهد شد. همچنین در فروردین ماه قرار است عرضه جهانی آن شروع شود و احتمالا نسخه جهانی همراه با پردازنده اسنپدراگون 835 راهی بازار شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

گوشی پرچمدار آینده شرکت کره‌ای ال‌جی، LG G6 نام دارد و این روزها اخبار شایعات بسیار زیادی را به خودش اختصاص داده است. این گوشی طبق اطلاعات جدید قرار است در 19 اسفند ماه در کشور مبدا یعنی کره جنوبی به صورت رسمی عرضه شود. همچنین قرار است عرضه جهانی این گوشی از 18 فروردین ماه آغاز گردد.

یکی از مهمترین نکات در رابطه با این گزارش، احتمال عرضه این تلفن هوشمند همراه با پردازنده اسنپدراگون 835 برای نسخه جهانی است در حالیکه به دلیل سفارش تمامی چیپست‌های اسنپدراگون 835 توسط سامسونگ این گوشی قرار است با پردازنده چهار هسته‎‌ای اسنپدراگون 821 یا پردازنده اسنپدراگون 835 با فرکانس پردازنده پایین‌تر از حالت عادی معرفی و به صورت اولیه عرضه شود.

image

ال‌جی G6 قرار است در 9 مارس مصادف با 19 اسفند ماه در حرکتی استراتژیک قبل از گلکسی اس 8 معرفی شود و در همین روز در کره جنوبی عرضه شود. این گوشی قرار است در 7 آوریل مصادف با 18 فروردین ماه نیز راهی بازار جهانی شود اما مثل همیشه ورود این گوشی به بازارهای کوچک‌تر قطعا تاخیر خواهد داشت و به این سبب گلکسی اس 8 که قرار است در 21 آوریل معرفی شود، از لحاظ فروش و بازاریابی کار سختی خواهد داشت.

در هر صورت باید منتظر گوشی پرچمدار ال‌جی جی 6 با با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835، بدنه مقاوم در برابر آب، گرد و غبار (تاییده IP68) و قیمتی به مراتب پایین‌تر از سامسونگ گلکسی S8 باشیم که به احتمال بسیار زیاد می‌تواند فروش گلکسی اس 8 را تحت تاثیر قرار دهد و فروش بخش موبایل ال‌جی را بالا ببرد.

نظر شما در مورد گوشی ال‌جی G6 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
گوشی فقط میزو پرو 6 پلاس. بقیه پول مارکشونو میخورن.

Sk

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
عمرا

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
من که دیگه بمیرمم ال جی نمیخرم.
یکسالو نیم جی2 داشتم از همه لحاظ عاالی.جی 3 اومد رفتم خریدم باتریش زیاد خوب نبود قابشم الکی ترک خورد.رفتم جی 4 خریدم باتری افففتضاح یه سایه قرمز بالا گوشیم افتاده و....
درضمن من حدود 9 ماه بعد از معرفیش خریدم که میگفتن مشکلاتشو رفع کرده ولی هیچ تغییری نکرده.بردش نسوزه خیلی شانسم گفته

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
در رینگ مسابقه، با اولین بوکسی که از گلکسی8 بخوره، نتیجه را واگذار میکنه