خانهاخبار
ابعاد صفحه نمایش و ظرفیت باتری گلکسی S8 رسما تایید شد

ابعاد صفحه نمایش و ظرفیت باتری گلکسی S8 رسما تایید شد

پس از ناکامی در تولید گلکسی نوت ۷، این بار سامسونگ تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که گلکسی S8 را به عنوان محصولی همه چیز تمام و بی‌نقص به همه معرفی کند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

اگر شما هم پیگیر خبرهای مربوط به پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی S8، باشید مطمئنا اطلاع دارید که این گوشی در دو نسخه و با صفه نمایش‌هایی با اندازه متفاوت تولید می‌شود که هر دو خمیده‌اند.

براساس اعلام خبرگزاری NEWS1 کره جنوبی، یکی از مسئولین رسمی سامسونگ که البته نام و مقامش افشا نشده است، تایید کرد که گلکسی S8 در دو نسخه با صفحه نمایش‌های خمیده ۵.۸ اینچی به عنوان مدل استاندارد و ۶.۲  اینچی تولید می‌شود که در شایعات از آن به عنوان S8 پلاس یاد می‌شود.

همچنین اعلام شد که در مدل ۵.۸ اینچی از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و در مدل ۶.۲ اینچی از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد شد. سامسونگ این تصمیم را درباره تولید گلکسی S7 هم اجرا کرد و برای نسخه فلت این گوشی با صفحه ۵.۱ اینچی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر و برای نسخه اج از باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری استفاده کرده بود.

image
image

البته، پیش از این هم شایعات از وجود چنین مشخصاتی حکایت می‌کردند، اما حالا با تایید یکی از مقامات سامسونگ تا حد بیشتری رنگ واقعیت به خود گرفتند. اما با این وجود، همچنان باید منتظر معرفی رسمی این گوشی از سوی سامسونگ باشیم که زمان احتمالی آن، روز ۲۹ مارس اعلام شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

سامان

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
هیچ شرکتی بنابرسیاست همه امکانات توگوشیش نمیذاره مثلاگوشیا میان رده سامسونگ دوربین سلفی فلش داره اما پرچمداراش نه یسری امکانات میذاره یه سری برمیداره تاهمه جنساشون فروش بگیره مثلانوت۵ که دارم بااینکه یذره قدیمی شده اما توبعضی چیزابهتراس۷ته البته ضعفاییم داره درمقابلش منظورم اینه گوشی خوب بگیرین متناسب بانیازتون نه فقط بخاطرکلاس یاپرچمداربودنش باورکنین برخی خصوصیات گوشی میان رده بهتر بالارده هاسو c9 proیاc7سامسونگ

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دقیقا موافقم. البته باید این مورد رو هم در نظر گرفت که سامسونگ حتی اگر هم بخواد از باتری بزرگ تر استفاده کنه محدودیت ابعاد گوشی اجازه این کار رو نمیده چون Galaxy S8 تقریبا ابعاد S7 رو داره فقط اندازه صفحه با کاهش حاشیه به 5.8 اینچ رسیده و این خودش یک انقلاب بزرگ در صنعت تولید اسمارتفون هست.

Yaghoob

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
سلام. اینجوری هم که شما می گین نیست .این همه وقت روش نزاشته که دوباره به قول شما منفجر بشه یه خورده هم واقعه بینانه فکر کنیم متشکرم

h

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
مگه غر از اینه چشاتو واکن ببین

farfar1993

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دروغ میگه یعنی چی آقا رضا ! خب اس ۷ اج.
منم اس۷ اج دارم و این مشکل خط صورتی رو توی پست مخصوص این مشکل در همین سایت کامنت گذاشتم . مشکلات دیگه هم هست میخای بدونی برو تو صفحه مخصوص این گوشی در همین سایت اسم منو جستجو کن کامنتهام رو ببین . ضمنا گوشی قبلیم هم سامسونگ j5 بوده و قبلتر ایفون ۴اس . مشکلی هست بگو