خانهاخبار
ال‌جی از نمایشگر منحصربفرد G6 می‌گوید

ال‌جی از نمایشگر منحصربفرد G6 می‌گوید

هرچه می‌گذرد به MWC 2017، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تکنولوژی جهان، نزدیک‌تر می‌شویم و ضربان قلب تکنولوژی‌دوستان شدیدتر می‌شود. ال‌جی دعوتنامه‌های رسمی خود را برای معرفی جی‌6 ارسال کرده و برخی اطلاعات مهم درباره نمایشگر گوشی را افشا کرده است. در ادامه به جزئیات بیشتری پیرامون مشخصات جی‌6 می‌پردازیم.
۱۳۹۵/۱۱/۲۱

ال‌جی رسما تایید کرد که برای معرفی پرچمدار جدیدش در MWC 2017 که اواخر همین ماه برگزار می‌شود، آماده است. تاریخ دقیق معرفی گوشی هم 26 فوریه (8 اسفند ماه) اعلام شده است. اخیرا شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده که عموما پیرامون زبان طراحی و نوع ساخت آن هستند. در ادامه جزئیات بیشتری را درباره نمایشگر منحصر بفرد جی‌6 بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

ال‌جی در دعوت‌نامه خود به موضوع جالبی اشاره کرده است؛ این کمپانی از عبارت "نمایشگر بزرگ و مناسب" استفاده کرده پس همان‌طور که قبلا شایعه شده بود احتمالا جی6 به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2880 مجهز می‌شود و قطعا از صفحه نمایش‌های معمول اندکی کشیده‌تر است. شایان ذکر است که گوشی‌های معمولی عموما نسبت تصویر 16 به 9 دارند در حالی که نسبت تصویر جی‌6 با اندکی اختلاف، 18 به 9 عنوان شده است. نکته دیگر این‌که ال‌جی در تبلیغاتش روی عبارت <<Full Vision>> یا تمام‌تصویر تاکید دارد که می‌تواند سرنخی برای مطلع‌شدن از ویژگی‌های این گوشی باشد.

در تصاویر لو رفته از جی‌6 هم مشخص شده که در سمت راست و چپ هیچ حاشیه‌ای اطراف صفحه نمایش به چشم نمی‌خورد و چندان غیرمنطقی نیست اگر این گوشی را بدون حاشیه بنامیم. به نظر می‌رسد نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی بسیار بزرگ است و از این منظر احتمالا با هم‌وطنش، سامسونگ گلکسی اس8، رقابت می‌کند.

image

در شایعات امروز عنوان شده که پرچمدار جدید ال‌جی در تاریخ 10 مارس (20 اسفند ماه) در کره جنوبی و در تاریخ 7 آوریل (17 فروردین) در امریکا راهی بازار می‌شود. از صفحه نمایش عجیب و غریب آن که بگذریم، انتظار می‌رود شامل خصوصیاتی همچون مقاومت در برابر آب و بدنه تمام فلزی، درگاه USB Type-C، تراشه اسنپدراگون 821، باتری غیر قابل تعویض و دوربین پشتی دوگانه باشد. شاید دیگر نیاز به ذکر نباشد که قطعا با اندروید 7 نوقا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره جی‌6 چیست؟ آیا در صورتی که با این مشخصات روانه بازار شود از آن راضی هستید؟ به نظر شما چه کمبود‌هایی دارد؟ شما چه انتظاری از پرچمدار آینده ال‌جی دارید؟ آیا جایی برای آن در سبد خرید خود در نظر می‌گیرید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Benyamin Shah

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
ایول الجی بی صبرانه منتظرم بیاد تا بخرمش اینکه 821 باشه دلیل نمیشه به اس 8 نرسه مطمعن باشید بهتره دلیلش اینکه صفحه نمایش خاص و جدید و به احتمال باتری 5000 میلی امپر
حاشیه کمتر از اس 8
دوربین دوگانه و باکیفیت تر
قیمت مناسب تر
قابلیت های نرم افزاری بیشتر
واقعا حالا این ها مهم ترن یا یک اسنپ دراگون!!!!؟منطقی باشید دوستان همه چیز ها رو در نظر بگیرید

va

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
کاش با اسنپ 835 تولید میشد درسته اسنپ821 خیلی پردازنده خوبیه ولی واسه رقابت توسال 2017 دیگه قدیمی شده .گوشی g6 یه نسخه ارتقا یافته از گوشیهای g5وv20 واسه اونایی که از این دو مدل گوشی استفاده میکنن تقریباگوشی g6 هیچ جذابیتی نداره و مقصر همه این اتفاقات فقط شرکته سامسونگه .

پیمان

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
با چیزایی که تا الان از جی ۶ دیدیم به نظرم الجی با این گوشی میتونه دوباره به روزای اوجش برگرده. طراحیه با اصالت و زیبا بدون کپی از برندهای دیگه و قطعا مثل همیشه کیفیت ساخت و عملکرد خوبی داره

بنیامین

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
توی اون تصویر دعوتنامه،ناخن انگشت سوم با ناخن انگشت های دیگه فرق داره.اشتباه ال جیه.خخخخخخخ

روزبه شهنی

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
الجی از همه نظر عالیه فقط تنها مشکلش و بزرگترین عیبش بعد از جی ٢که با اون گوشی الجی رو برنده گوشیش خیلی سره زبونها افتاد و واقعا عالی بود,باتریشون هست باتریه این گوشی اگه زیره 4000باشه جوابگو این گوشیرو نمیده و مثل سری هایه پیشینش فروش کمی خواهد داشت بجز جی ٢ امید وارم باتری این گوشی مثل سری هایه قبل نا امیدمون نکنه یا حق