خانهاخبار
دستبند سلامت Touch Cardio محصول تام‌تام معرفی شد

دستبند سلامت Touch Cardio محصول تام‌تام معرفی شد

شرکت تام‌تام دومین دستبند سلامت خود با نام Touch Cardio را معرفی کرد. دستبند تاچ کاردیو، 112 دلار قیمت دارد و از دستبند سال گذشته شرکت TomTom، ارزان‌تر است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

این روزها دستبندهای سلامت زیادی وجود دارند. صرف‌نظر از نوع فعالیتی که شما قصد مانیتور کردن آن را دارید، گزینه‌های زیادی پیش روی شماست و احتمالا یکی از آن‌ها با بودجه شما متناسب است. شرکت تام‌تام سال گذشته با عرضه دستبند تاچ، اولین دیوایس سلامت خود را معرفی کرد و حالا با معرفی دستبند Touch Cardio، مسیر خود را ادامه داده است. گرچه نام این ردیاب سلامت جدید این شائبه را به وجود می‌آورد که نسخه ارتقا داده‌شده مدل 2016 باشد، اما آن دستبندی ارزان‌تر است که یکی از ویژگی‌های اصلی مدل قبلی را ندارد.

ویژگی برجسته تام‌تام تاچ، توانایی این دستبند در ارائه یک آنالیز جامع و کامل از ترکیب بدن شما بود. این ویزگی در تاچ کاردیو حذف شده است. در عوض شما با یک دیوایس پوشیدنی خیلی معمول طرف هستید که هر کار مورد انتظار از یک ردیاب سلامت را انجام می‌دهد. تام‌تام تاچ کاردیو تمام قدم‌های شما در طول روز را می‌شمارد، میزان کالری مصرف‌شده در اثر فعالیت‌های فیزیکی را محاسبه می‌کند، ساعات خواب شما را ثبت می‌کند و زمان فعال بودن شما در جریان یک جلسه تمرین را اندازه می‌گیرد. در قسمت زیرین این دستبند، یک سنسور ضربان قلب قرار دارد که علاوه بر ثبت ضربان قلب شما در طول روز، به محاسبه میزان کالری سوزانده شده توسط شما کمک می‌کند.

image

تمام اطلاعات ضبط‌شده توسط دستبند Touch Cardio در طول روز، از طریق صفحه‌نمایش لمسی OLED آن قابل نمایش است. اطلاعات با جزئیات بیشتر نیز در اپ تام‌تام در دسترس است. اپ این دستبند اخیرا به‌طور کامل بازطراحی شده است و علاوه بر زیباتر شدن، به شما امکان اشتراک‌گذاری و مقایسه پیشرفتتان را با دوستان و اعضای خانواده می‌دهد.

شرکت TomTom اعلام کرده است دستبند Touch Cardio ماه مارس با قیمت 89.99 پوند، به‌صورت جهانی عرضه می‌شود. قیمت این دیوایس چیزی معادل 112 دلار است که نسبت به مدل سال گذشته ارزان‌تر است. تاچ کاردیو شاید انقلابی‌ترین ردیاب سلامتی نباشد اما اگر به دنبال ابزار جدیدی برای حفظ سلامت خود هستید، قطعا ارزش بررسی کردن دارد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alk

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
با سلام
دوستان میخواستم بدونم آیا دستبند سلامتی ای میشناسین که فشار خون رو هم اندازه بگیره؟