خانهاخبار
تصویر ساعت هوشمند ZTE Quartz لو رفت

تصویر ساعت هوشمند ZTE Quartz لو رفت

تصویری از ساعت ZTE Quartz منتشر شده است. ساعت Quartz دارای سیستم عامل اندروید ور 2.0 خواهد بود و احتمالا از 3G/LTE پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

ماه گذشته در جریان نمایشگاه CES 2017، شرکت ZTE تایید کرد در حال کار روی اولین ساعت هوشمند Android Wear خود بوده است. طبق گزارش سایت Venture Beat، این ساعت هوشمند، ZTE Quartz نام دارد و تصویری از آن لو رفته است.

مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (به‌جز اپل واچ)، ساعت ZTE Quarts دارای صفحه‌نمایشی گرد است تا حس ساعت‌های سنتی را به کاربر القا کند.

image

در حال حاضر، جزئیات زیادی در مورد قابلیت‌های ساعت کوارتز منتشر نشده است اما می‌دانیم این ساعت باید با پشتیبانی از 3G/LTE عرضه شود تا امکان دریافت تماس‌ها بدون کمک یک گوشی هوشمند را فراهم آورد. شرکت ZTE پیش‌ازاین گفته بود اولین ساعت هوشمندش، دارای عمر باتری فوق‌العاده خواهد بود و از طریق یک شرکت بزرگ، در دسترس کاربران آمریکایی قرار خواهد گرفت.

ساعت Quartz دارای سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 خواهد بود؛ نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل که این هفته، همراه با ساعت‌های نسل بعد ال‌جی معرفی می‌شود. نکته جالب این‌که، ZTE یک گوشی هوشمند اندرویدی با نام Quartz نیز دارد که 2 سال از معرفی آن می‌گذرد و گوشی پایین رده است که طرفدار زیادی ندارد. ساعت ZTE Quartz احتمالا در پایان ماه و در جریان کنگره موبایل 2017، رونمایی می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)