خانهاخبار
برتری دستیار صوتی سامسونگ مقابل اسیستنت گوگل در تعداد زبان‌ها

برتری دستیار صوتی سامسونگ مقابل اسیستنت گوگل در تعداد زبان‌ها

بنابر گزارش رسانه‌های کرده‌ای، دستیار بیکسبی سامسونگ از 7 تا 8 زبان پشتیبانی می‌کند که از 5 زبان دستیار اسیستنت گوگل بیشتر است؛ با این وجود تعداد زبان‌های Bixby از زبان‌های سیری اپل کمتر است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹

احتمالا این روزها از کثرت اخبار در مورد دستیار مجازی سامسونگ با نام بیکسبی و هوش مصنوعی Galaxy S8، تعجب کرده‌اید. صرف‌نظر از اینکه تلاش‌های سامسونگ در این زمینه تاکنون تنها به عرضه S Voice در گلکسی‌ها محدود بوده است، باید به این نکته دقت کنیم که این کمپانی، چندی پیش شرکت Viv را خرید؛ شرکتی که سازنده سیری اپل بود. شرکت Viv درزمینهٔ دستیارهای هوش مصنوعی، تخصص دارد و نرم‌افزار آن‌ها قادر به کدنویسی و یادگیری است؛ حتی اگر یک سوال را برای نخستین بار دریافت کند.

image

به گزارش رسانه‌های کره‌ای، بیکسبی سامسونگ در زمان عرضه، 7 تا 8 زبان را می‌فهمد که زبان کره‌ای و چینی ازجمله آن‌هاست. این تعداد از زبان‌های قابل‌فهم توسط سیری اپل کمتر، اما از 5 زبان دستیار گوگل، بیشتر است. سامسونگ می‌خواهد وارد بازار دستیارهای مجازی و بات‌های چت شود و شرکت Viv می‌خواهد در همه‌جا حضور داشته باشد. این موقعیتی برد-برد برای طرفین است که در حالت خوش‌بینانه، پس از عرضه Galaxy S8 برای کاربر نهایی نیز سودمند است.

بیکسبی ممکن است یک دکمه فیزیکی اختصاصی نیز روی گلکسی اس8 داشته باشد که میزان اهمیت بات هوش مصنوعی را در نظر سامسونگ نشان می‌دهد. بنابر گزارش‌ها، جاه‌طلبی‌های سامسونگ در مورد بیکسبی بزرگ است؛ طبق خبرها، این شرکت قصد دارد بیکسبی را با رابط کاربری Galaxy S8 و اپلیکیشن‌های خاص ترکیب کند و حتی آن را در اپ‌های خانه هوشمند، در شبکه اینترنت چیزها قرار دهد. شاید به همین دلیل است که گوگل از ترکیب بیکسبی با سرویس‌های داخلی اندروید نوقا اکراه دارد و سامسونگ مشتاق همکاری است تا آینده بیکسبی را توسعه دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ابراهیم

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
سامسونگ بهترینه