خانهاخبار
دعوتنامه کنفرانس ال جی با تصویری از پرچمدار جدیدش G6

دعوتنامه کنفرانس ال جی با تصویری از پرچمدار جدیدش G6

ال جی دعوت‌نامه‌های کنفرانس خود برای کنگره موبایل بارسلون، MWC 2017، را ارسال کرده است؛ دعوت‌نامه‌ای که در آن تصویری از پرچمدارش، G6، نمایان است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹

امروز عکس جدیدی از پرچمدار ال جی به دستمان رسیده که ظاهر آن را به خوبی نشان می‌دهد؛ ظاهری که تقریبا مشابه چیزی است که در عکس‌های قبلی از این گوشی هم دیده بوییم و حالا می‌توانیم مطمئن شویم. اگرچه هنوز ال جی رسما اعلام نکرده قصد معرفی پرچمدار خود را دارد، دعوتنامه مراسمش در MWC 2017 این نوید را می‌دهد.

این شرکت دعوت‌نامه‌های خود را به‌تازگی ارسال کرده است؛ دعوت‌نامه‌هایی که اطلاعاتی تقریبا رسمی از این گوشی به کاربران می‌دهد.

در عکسی که از این گوشی منتشر شده نمایشگر بزرگ آن که در دست به‌راحتی جای می‌گیرد، به‌خوبی قابل رویت است. اما نمی‌دانیم منظور ال جی از دایره‌هایی که در گوشه‌ها نشان داده شده چیست.

از مشخصات این گوشی تا کنون فاش شده است و می‌دانیم که احتمالا جی 6، ضد آب و ضد گردوغبار است، باتری قابل تعویض دارد و از تراشه اسنپدراگون 821 بهره می برد. ال جی قرار است در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) از پرچمدار جدیدش، LG G6، در MWC 2017، رونمایی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

AMG

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
منظورت حاشیه هست دیگه؟ ? ? ?

رضاا

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
بنظره من یا منتظر G6 باش یا V20 بگیر ؛چون بعد شکست مالی که ال جی توی بخش موبایل بخاطره G5 داشته بدون چقدر V20 خوب بوده که توی 3 ماه چهارم 2016 ، 13 درصد افزایش درآمد داشته ؛فکر s8 هم نکن چون هر چقدر هم خوب باشه ولی حسگر اثر انگشتش در بدترین جای ممکنه
من هم منتظرم ببینم مشخصاته G6 مشخص بشه اگر در مقایسه با v20 چیز خاصی اراعه نده ؛ خودم V20 میگیرم چون اولم 2 سیم کارت همزمان و رم جدا میخوام باشه و ثانیا باتریش بشه در اورد مگرنه اینکه G6 خیر سر تر باشه که بخوام قید این دو مورد رو بزنم

مجيد

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
مطمعن هستم ال جى G6 صفحه نمايش بدون هاشيه خواهد داشت

عارف

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
اون دایره ها میتونه نشانه گرد بودن چهار گوشه صفحه نمایش باشه

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
شاید دو نمایشگر کوچک بالا و پاینن داره مثل سری وی
ولی دوتا گوشه هاش گرده