خانهاخبار
تبلت Yoga A12‌ لنوو با کیبورد لمسی و قیمت ارزان معرفی شد

تبلت Yoga A12‌ لنوو با کیبورد لمسی و قیمت ارزان معرفی شد

لنوو از تبلت جدید Yoga A12 رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی با صفحه کلید لمسی عرضه می‌شود و از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۸

می‌خواهید لپتاپتان را با قیمتی مناسب تغییر دهید؟ تبلت Yoga A12‌ لنوو با کیبورد Halo، پیشنهاد اقتصادی مناسبی خواهد بود. 

تبلت Yoga A12‌ لنوو که به تازگی معرفی شده، با صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچ کمی از Yoga Book که ۱۰ اینچی بود، بزرگ‌تر است. اما درست مانند Yoga Book با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و از کیبورد لمسی Halo بهره می‌برد. این کیبورد کلیدهای برجسته ندارد و سطحی صافی و لمسی دارد. همچنین این صفحه کلید به لطف نرم‌افزارهای پیش‌بینی و یادگیری ماشینی، مانند کیبوردهای گوشی‌های هوشمند، با عادت‌های تایپی شما سازگار می‌شود.

image

کیبورد Yoga A12‌ مانند Yoga Book دارای قلم یا پد دیجیتال نیست. صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی این دستگاه کیفیت HD و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی دارد. حافظه‌ داخلی آن ۳۲ گیگابایت و متأسفانه رم آن تنها ۲ گیگابایت است که از چیپ Atom x5، ساخت اینتل استفاده می‌کند، در نتیجه قدرت کافی برای اجرای بیشتر تسک‌های اندروید ۶.۰.۱ مارشملو را دارد. ادعا می‌شود باتری ۱۰۵۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه ۱۳ ساعت شارژ نگه می‌دارد، البته چنین ادعایی باید مورد آزمایش قرار گیرد.

عملکرد هیبریدی لنوو Yoga A12‌ باعث می‌شود تا کارایی اندروید در صفحه نمایش بزرگ این دستگاه بهتر باشد. البته مشخص نیست که Yoga A12 چه زمانی به اندروید ۷.۱.۱ نوقا ارتقاء داده شود.

صفحه نمایش این دستگاه نیز همانند Yoga Book‌، می‌تواند تا ۳۶۰ درجه به عقب برگردد. رنگ‌های انتخابی برای این محصول طوسی و رزگلد هستند و لنوو اعلام کرده در ماه فوریه، فروش این تبلت را روی وبسایت خود آغاز خواهد کرد. قیمت Yoga A12‌، سیصد دلار تعیین شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)