خانهاخبار
قاب محافظ گلکسی اس 8 تغییرات اسکنر انگشت را تایید کرد

قاب محافظ گلکسی اس 8 تغییرات اسکنر انگشت را تایید کرد

با انتشار تصاویر جدیدی از قاب محافظ Galaxy S8 بار دیگر تغییرات در اسکنر اثر انگشت پرچمداران سامسونگ تایید شد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۸

یکی از مواردی که می‌تواند ما را نسبت به طراحی گوشی‌های آینده مطئمن سازد، قاب‌های محافظی است که شرکت‌های ثالث تولید می‌کنند. معمولا سازندگان تلفن همراه ابعاد و اندازه‌های محصولات در دست ساخت خود را به صورت محدود در اختیار شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی قرار می‌دهند تا آنها نیز همزمان روی محصول خود کار کنند.

تصاویر جدیدی از قاب‌های محافظ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شده است که با تصاویر منتشر شده قبلی از ظاهر نهایی گلکسی اس 8 مطابقت دارد. برش موجود روی این قاب‌ها متشکل از دو مستطیل کوچک و بزرگ است که به لنز دوربین و چراغ فلش و اسکنر اثر انگشت مربوط می‎شود.

با کم شده حاشیه اطراف نمایشگر شایعاتی در مورد ادغام اسکنر اثر انگشت با نمایشگر دستگاه به گوش رسید اما با دیدن تصاویر فاش شده از منابع معتبر مشخص شد اسکنر اثر انشگت گلکسی اس 8 به پشت گوشی منتقل شده است؛ چیزی که این قاب‌ها نیز آن را تایید می‌کنند.

انتظار داریم گلسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به ترتیب 5.7 و 6.2 اینچی باشند و نمایشگر خمیده داشته باشند. همچنین پیش‌بینی می‎شود نسخه جهانی این پرچمداران از پردازنده اگزینوس 8895 استفاده کنند و در دو مدل 4 و 6 گیگبایتی به بازار بیایند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

mohamad

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
هههه من میرم یه تبلت میخرم قیمتشم از این خیلی کمه اس 8 پلاس 6.2 اینچ ؟؟؟ تبلت میزد بهتر بود اخه چطوری باید تو جیب جاش بدی

emad021

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
هیچکس ب این نکته اشاره نکرد که یک دکمه (زیر دکمه های ولوم) اضافه شده
به نظرتون کاراییش چی میتونه باشه؟

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
شیائومی و هواوی؟مشخصه خیلی پرتی.اپل هم که میخواد از سامسونگ صفحه نمایش اج بگیره.میدونستی تمام پردازنده های ۸۳۵ در تولید اول رو اس ۸ استفاده میشه؟

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
حتما اچ تی سی عرضه داره ؟؟؟منتظر بود سامسونگ دکمه هوم و حسگر انگشت رو در جلو گوشی قرار بده و سریع اون رو کپی کنه در مورد گوشی u ultra هم حرف نزنیم سنگین تره کپی به تمام معنا از روی سامسونگ.قیمت ۹۴۵ دلار ?????

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
که طرفدارای اچ تی سی بگن اول رو وان نمیدونم چی این شکلی بوده آره؟ اتفاقا جاش عالیه