خانهاخبار
مصرف بد باتری گلکسی اس 7 اج در اندروید 7

مصرف بد باتری گلکسی اس 7 اج در اندروید 7

نتایج آزمایش‌های انجام گرفته روی Galaxy S7 edge با اندروید 7 نشان می‌دهد مصرف باتری این گوشی نسبت به قبل بدتر شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۸

انتظار همه بر این است با دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری عملکرد و مصرف باتری دستگاهشان بهتر شود. سیستم عامل اندروید هر سال از این جهت پیشرفت می‌کند و طول عمر باتری گوشی‌ها را بهبود می‌بخشد. محصولات سامسونگ نیز معمولا از نظر مصرف باتری خوب عمل می‌کنند بنابراین Galaxy S7 edge در اندروید 7 باید مصرف باتری چشم‌گیری داشته باشد؛ اما در کمال تعجب چنین نیست!

نتایج آزمایشاتی که سایت GSMArena روی گلکسی اس 7 اج با اندروید 7 انجام داده است نشان می‌دهد مصرف باتری این دستگاه نسبت به اندروید 6 بیشتر شده؛ موردی که برای کاربران مطلوب نیست.

در نمودارهای زیر نتایج تست باتری نسخه جهانی گلکسی اس 7 اج با پردازنده اگزینون 8890 را مشاهده می‌کنید که برای اینترنت گردی و پخش ویدئو عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نسخه مارشمالو دارد اما برای تست زمان مکالمه بهبود حاصل شده است.

image

image

image

جی‌اس‌ام آرنا به نسخه جهانی Galaxy S7 edge با اندروید 7 امتیاز کلی 92 داده که نسبت به تست انجام شده با اندروید مارشمالو 6 امتیاز کمتر است. این سایت همچنین باتری گلکسی اس 7 اج را با رزولوشن‌های پایین‌تر نیز آزمایش کرده است ولی به تغییر محسوسی در مصرف باتری مشاهده نکرده است.

احتمال می‌دهیم این مشکل به بهینه نبودن نرم‌افزار گوشی مرتبط باشد و سامسونگ آن را در آپدیت‌های بعدی رفع کند ولی اگر مصرف باتری برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است بهتر است تا آن زمان به نوقا آپدیت نکنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

Rezaaaaaa

۱۳۹۶/۵/۱۵
سلام...شما با وایرلس شارژر انجام میدین شارژ؟...اخه وایرلس شارژر یکم‌طول میکشه...ولی اگه با شارژر خودش شارژ میکنید...پس‌مشکل یه جا دیگس

Rezaaaaaa

۱۳۹۶/۵/۱۵
من خودم s7 معمولی دارم از وقتی آپدیتاش اومدن بعد از اندروید ۷ کلا باطریش نسبت به قبل مصرفش زیاده الان میخوام ویدیو ببینم یه ربع فیلم میبینم ۵ درصد شارژ کم‌میکنه....به گوشب هم دس نمیزنم‌گیام میبینم باز حداقل ۱ درصد کم شده...اعصاب نذاشته واسم...بازی یا برنامه قدرتمندی هم نصب نکردم

محمد

۱۳۹۶/۴/۴
به نظر میرسه ساسونگ تو اندروید جدید بیشتر به فکر ظاهر بوده

محمد

۱۳۹۶/۴/۴
قطعا صفحه نمایش qhd در میزان مصرف شارژ بی تاثیر نیست ولی بحث اندروید نوقا جدا و آزار دهندست. من اوایل فکر میکردم باتریم خرابه .

Ali

۱۳۹۶/۴/۳
باسلام .من گوشیمو۳روزه خریدم اس ۷فلت دوسیم.سوال اول اندرویدگوشی من ازروزاول ۷ بود چطورمیشه .بعدچراباطری اینقدرضعیفه مخصوصاتوبازی کلش .