خانهاخبار
نشانه‌هایی از ساعت LG Watch Sport در پایگاه گیک‌بنچ

نشانه‌هایی از ساعت LG Watch Sport در پایگاه گیک‌بنچ

ساعت LG Watch Sport در وبسایت گیک بنچ مشاهده شد. اطلاعات منتشرشده از ساعت واچ اسپرت ال جی در این وبسایت برخی ویژگی‌های درزکرده این ساعت را تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۷

مطابق اخباری که پیش از این منتشر شده بود، گوگل و ال‌جی روز هشتم فوریه دو ساعت هوشمند معرفی می‌کنند و این دو محصول دو روز پس از معرفی عرضه می‌شوند. این دیوایس‌ها نخستین ساعت‌هایی هستند که سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 به‌صورت پیش‌فرض روی آن‌ها نصب شده است. ساعت LG Watch Style ارزان‌تر است و، طبق گزارش‌ها، قیمتش 249 دلار خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که ساعت LG Watch Sport نیز 100 دلار گران‌تر است و با قیمت 349 دلار عرضه می‌شود. نسخه اسپرت دارای امکان سنجش ضربان قلب، LTE (امکان مکالمه بدون pair شدن با گوشی)، جی‌پی‌اس و NFC خواهد بود. مدل استایل گواهینامه IP67 و مدل اسپرت گواهینامه IP68 دارد.

image

ساعت ال‌جی واچ اسپرت در پایگاه گیک‌بنچ مشاهده شده است و، طبق اطلاعات این سایت، پردازنده 4 هسته‌ای نامشخص دارد (فرکانس پردازنده برای تست بنچمارک روی 1.09GHz قرار دارد). نتایج تست بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد این ساعت 768 مگابایت رم دارد و همچنین نام رمز swordfish آن را تایید می‌کند. طبق گزارش‌ها، مدل اسپرت صفحه‌نمایش 1.38 اینچی با رزولوشن 480 در 480 دارد. حافظه داخلی 4 گیگابایتی و باتری 430 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است.

درج عبارت Android 7.1.1 جلو سیستم‌عامل این ساعت نشان می‌دهد محصول ال‌جی از Android Wear 2.0 بهره‌مند است. این ساعت در تست تک‌هسته امتیاز 273 و در تست چندهسته امتیاز 418 را در بنچمارک گیک‌بنچ کسب کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)