خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید 7.0 برای نسخه آنلاک موتورولا Moto Z

آغاز انتشار اندروید 7.0 برای نسخه آنلاک موتورولا Moto Z

انتشار اندروید 7.0 برای نسخه آنلاک گوشی موتو زد موتورولا آغاز شده است. کاربران با آپدیت به اندروید 7.0 می‌توانند ویزگی‌های جدید را روی این محصول Motorola تجربه کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۷

امروز برای کسانی که نسخه آنلاک گوشی Moto Z موتورولا دارند خبر خوبی منتشر شده است: موتورولا، مطابق وعده خود، انتشار آپدیت OTA این گوشی به اندروید 7.0 را آغاز کرده است. این بدان معناست که کاربران به‌زودی می‌توانند ویژگی‌های اندروید 7.0 را تجربه کنند. نسخه بهبودیافته قابلیت Doze که عمر باتری را افزایش می‌دهد، قابلیت چندوظیفه‌گی multi-screen، سیستم نوتیفیکیشن بهبودیافته، قابلیت بستن همه اپ‌ها با یک تپ و... از جمله این ویژگی‌هاست. پشتیبانی از پلت‌فرم واقعیت مجازی Daydream گوگل نیز افزوده شده است.

image

پس از دریافت نوتیفیکیشن آپدیت اندروید و پیش از آغاز فرایند نصب، اطمینان حاصل کنید به اینترنت وای-فای یا شبکه‌ای با سیگنال قوی متصل شده‌اید. در عین حال از شارژ بودن گوشی خود مطمئن شوید.

سایر سری‌های گوشی موتو زد که همچنان اندروید 6.0 را اجرا می‌کنند به‌زودی آپدیت اندروید 7.0 را دریافت خواهند کرد. گوشی Moto Z Play Droid که با قرارداد ورایزن عرضه شده و همچنین گوشی Moto Z Play آنلاک ماه آینده آپدیت اندروید 7.0 را دریافت خواهند کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hosfat

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
مرسی واسه من دو روز پیش اومد

گلکسی اس ۷

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
سلام.
از کجا میشه گوشی moto z FORCE خرید؟
داخل سایت درموردش هیچی‌نگفتید در حالیکه یک گوشی از هر لحاظ کامل و زیباست