خانهاخبار
منتظر شیائومی Mi 6 با نسخه ضعیف‌شده اسنپدراگون 835 باشید

منتظر شیائومی Mi 6 با نسخه ضعیف‌شده اسنپدراگون 835 باشید

شرکت شیائومی برای اینکه برای عرضه پرچمدار قدرتمند و جدیدش، می 6، دچار تاخیر نشود، قصد دارد از پردازنده اسنپدراگون 835 با فرکانس پایین‌تری در این گوشی هوشمند استفاده کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۵

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، دیگر هیچ شکی وجود ندارد که در که پرچمدار آینده شرکت چینی شیائومی با نام Mi 6 باید شاهد پردازنده اسنپدراگون 835 باشیم، اما به این دلیل که سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 موجود را برای گلکسی S8 ذخیره کرده است، عرضه شیائومی می 6 احتمالا دچار تاخیر می‌شود یا این شرکت از پردازنده اسنپدراگون 835 با فرکانس پایین‌تری به عنوان قلب تپنده گوشی Mi 6 استفاده می‌کند.

image

حالا شیائومی در نظر دارد برای پیشگیری از تاخیر در عرضه پرچمدار جدیدش، می 6، آن را با تراشه اسنپدراگون 835 اما با فرکانس کمتری وارد بازار کند.

در کنار شیائومی می 6 و گلکسی اس 8 شایع شده است که گوشی هوشمند ال‌جی G6 نیز از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد کرد، اما همان‌طور که گفتیم، به دلیل استفاده سامسونگ از تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 موجود برای S8، در ال‌جی G6 باید شاهد تراشه اسنپدراگون 821 باشیم.

در هر صورت شیائومی سابقه استفاده  از تراشه به‌روز و قدرتمند با فرکانس پایین‌تر را در شیائومی می 5 دارد. گوشی هوشمند شیائومی Mi 5 با تراشه اسنپدراگون 820 با فرکانس پایین‌تر از حالت استاندارد وارد بازار شد، اما موفقیت بسیار خوبی کسب کرد و توانست یکی از برترین‌های بازار جهانی باشد.

نظر شما در مورد شیائومی Mi 6 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیر

۱۳۹۶/۱/۱۹
منتظر شیائومی با پردازنده پاینکون هستیم

مسعود

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
این حرف خیلی بی معنیه فرکانس پایینتر میتونه استفاده کنه. پارسال mi5 نسخه 32 گیگش فرکانس cpu پایین تر بود ولی 64 و 128 رو حداکثر بود. مطمئنا امسال هم mi6 اولین گوشی با snap835 میشه مثل پارسال که mi5 اولین با snap820 بود.

مصطفی

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
متن را درست نمی‌خونی بعد نظر میدی! :))))))) سامسونگ اختیار تمام چیپ های اسنپدراگون 835 را داره و به هیچ شرکتی اجازه استفاده قبل از خودش نداده همین شیائومی در صورت استفاده باید تعهد بده که فرکانس را پایین تر از حداکثر قدرت پردازنده قرار بده. اینا همش تو متن بالا موجوده آقای طرفدار ورشکسته ها :))))))))) یک جمله از متن بالا که حرف من را تایید می‌کنه:
"سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 موجود را برای گلکسی S8 ذخیره کرده است"

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
کی بود میگفت باید از سامهنگ اجازه بگیره