خانهاخبار
watchOS 3.2 به همراه حالت سینما برای توسعه دهندگان عرضه شد

watchOS 3.2 به همراه حالت سینما برای توسعه دهندگان عرضه شد

جدیدترین نسخه آزمایشی از سیستم عامل اپل واچ با نام watchOS 3.2 برای توسعه دهندگان عرضه شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های جدید آن می‌اندازیم.
۱۳۹۵/۱۱/۱۴
image

پیشتر در خبرها و رسانه‌ها نقل شده بود که قابلیتی جدید با نام Theater Mode به iOS 10.3 اضافه خواهد شد. اما اولین نسخه آزمایشی این سیستم عامل چندی پیش عرضه شد و خبری از قابلیت اشاره شده در آن نبود. ولی افرادی که به عنوان توسعه دهنده فعالیت می‌کنند یا کسانی که پروفایل توسعه دهندگان روی اپل واچ آنها نصب شده است، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن اپل واچ در آیفون و سپس رفتن به بخش General > Software Update آخرین نسخه از سیستم عامل این دیوایس را با نام watchOS 3.2 دانلود کنند. شایان ذکر است که ورژن اشاره شده در حال حاضر در وضعیت آزمایشی به سر می‌برد.

image

watchOS 3.2 تنها یک هفته پس از ارائه نسخه 3.1.3 این سیستم عامل در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است. اما قابلیت Theater Mode که به آن اشاره کردیم، چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه دارد؟ پاسخ این سوال را از زبان مسئولان اپل می‌شنویم:

Theater Mode به کاربران این امکان را می‌دهد تا تمامی صداهای قابل پخش از دیوایس را به صورت همزمان قطع کنند و از طرف دیگر، صفحه نمایش اپل واچ نیز در هنگام بالا آوردن دست و قرار گرفتن آن روبروی صورت کاربر، روشن نخواهد شد. اما نوتیفیکیشن‌ها در این حالت همچنان برای کاربر ارسال می‌شود و سیستم تولید لرزش (Haptic Engine) نیز به کار خود ادامه خواهد داد. برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها، باید ضربه ای به صفحه نمایش اپل واچ وارد کنید یا دکمه کناری دیوایس (Digital Crown) را فشار دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)