خانهاخبار
نمونه ارتقا یافته Xperia Z5 Premium در راه است

نمونه ارتقا یافته Xperia Z5 Premium در راه است

یک صفحه توییتری گزارش داده است که کمپانی سونی قصد دارد از یک نمونه ارتقا یافته از گوشی Xperia Z5 Premium رونمایی کند؛ اما این رونمایی در کنگره جهانی موبایل بارسلون نخواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۴

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر رونمایی سونی از یک گوشی پرچمدار جدید در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC) منتشر شده بود. این شایعات بر این نکته تاکید داشتند که این گوشی از نمایشگری با کیفیت 4K بهره خواهد برد. اکنون گفته شده است که احتمالا این گوشی، نمونه ارتقا یافته Xperia Z5 Premium خواهد بود. اما صفحه توییتری @ricciolo1 که پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد گوشی‌های عرضه نشده به بازار را منتشر می‌کرد گفته است که این گوشی در کنگره جهانی موبایل معرفی نخواهد شد و سونی در مراسم دیگری از این گوشی رونمایی خواهد کرد و فقط امکان دارد پروتایپ‌های این گوشی را در نمایشگاه MWC به شرکایش نشان دهد. 

image

 

از آنجایی که سامسونگ در حال بلعیدن تمامی تراشه‌های اسنپدراگون 835 برای تولید گلکسی اس 8 است، شاید بتوان دلیل معرفی نشدن پرچمدار جدید سونی در نمایشگاه MWC را در همین مسئله جستجو کرد. زیرا پیش از این گفته شده بود که همانند تمامی پرچمداران سال 2017، پرچمداران سونی نیز به اسنپدراگون 835 مجهز خواهند شد. همچنین براساس شایعات، پرچمدار جدید سونی به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و سنسور دوربین IMX400 از خود کمپانی سونی عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

mahdi

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
imx400 یا خدا!!

بهرام

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
سونی هرچی میخواد تولید کنه من دوسش دارم چون کیفیت داره محصولاتش
♥ سونی ♥

توحید

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
سونی ینی عشق سونی ینی کیفیت سونی ینی اصالت سونی ینی حس خوب سونی ینی زندگی سونی ینی همه چی❤❤❤❤

Armin

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
آگه مثل پریمیوم خوب باشه و تو بخش تبلیغاتم فعال باشه میتونه به بهترین گزینه ی خرید تبدیل بشه پرمیوم قبلی که محشر بود

طلا

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
بی صبرانه منتظرم .....
مطمعینا یه چیز درست حسابی میده بیرون??