خانهاخبار
آلکاتل دعوتنامه کنفرانس خود را در MWC 2017 ارسال کرد

آلکاتل دعوتنامه کنفرانس خود را در MWC 2017 ارسال کرد

آلکاتل اقدام به ارسال دعوتنامه‌های خود برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش در نمایشگاه MWC 2017 طی یک کنفرانس خبری کرده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

کنگره جهانی موبایل یا همان نمایشگاه MWC یکی از بزرگترین رویدادهای عرصه فناوری است که هر ساله با حضور برندهای برجسته و مطرح برگزار می‌شود و آخرین محصولات برندهای حاضر که عمدتا شامل تبلت، موبایل هوشمند و غیره است به صورت رسمی رونمایی می‌شود. امسال نیز در نمایشگاه  MWC 2017 برندهای زیادی قصد دارند از جدیدترین محصولات خود به صورت رسمی پرده برداری کنند.

نمایشگاه MWC امسال قرار است از 27 فوریه مصادف با 9 اسفند ماه  در شهر بارسلون برگزار شود. یکی از شرکت‌هایی که همچون قبل در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، کمپانی آلکاتل است، یکی از زیر مجوعه‌های شرکت چینی تی سی ال  است یعنی همان شرکت که گوشی‌های بلک بری را تولید می‌کند.

image

آلکاتل امروز دعوتنامه‌های خود برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش را در نمایشگاه MWC 2017 ارسال کرده است. این شرکت قرار است امسال با محصولاتی متحول کننده در 9 اسفند ماه وارد کنگره جهانی موبایل شود و از 5 گوشی هوشمند جدید که دارای طراحی ماژولار و بسیار نزدیک به گوشی موتورلا موتو زد و موتو ماده‌های آن دارند، رونمایی کند.

طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده است، یکی از ماژول‌های این گوشی یک پنل ال ای دی با رنگ‌های متفاوت است که زمان پخش موزیک می‌تواند رقص نور ایجاد کند که بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

گفتنی است که هنوز مشخص نشده است که آیا آلکاتل 5 تلفن هوشمند جدید خود را مبتنی بر سیستم عامل اندروید وارد بازار خواهد کرد یا دوباره به سراغ ویندوز فون رفته است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)