خانهاخبار
مشخصات و زمان عرضه گوشی Honor 8 Lite لو رفت

مشخصات و زمان عرضه گوشی Honor 8 Lite لو رفت

مشخصات فنی و زمان عرضه گوشی هوشمندHonor 8 Lite لو رفته است. این گوشی یک نسخه ضعیف شده و اقتصادی از موبایل آنر 8 خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

همانطور که می‌دانید، گوشی پرچمدار شرکت آنر در سال 2016 میلادی، آنر 8 چندین ماه است که معرفی شده است و توانسته است موفقیت خوبی کسب کند و حتی وارد بازار کشور آمریکا شود اما امروز اخبار و تصاویری در رابطه با یک نسخه ضعیف‌تر این گوشی با نام آنر 8 لایت منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، تلفن هوشمند آنر 8 لایت دارای مشخصاتی شبیه به هوآوی پی 8 لایت 2017 است و برای بازار کشور انگلستان در نظر گرفته شده است.

از مشخصات سخت افزاری آنر 8 لایت باید به پردازنده هشت هسته‌ای کرین 655، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی، پورت میکرو یو اس بی  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

طبق اخبار منتشر شده، گوشی Honor 8 Lite  اوایل ماه مارس یعنی اواسط اسفند ماه و با قیمتی در حدود 300 دلار معرفی خواهد شد. گفتنی است که هنوز مشخص نشده است که این تلفن هوشمند آیا قرار است وارد بازار کشور آمریکا شود یا فقط مخصوص بازارهای آسیایی و اروپایی خواهد بود.

نظر شما در مورد آنر 8 لایت چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (105 نظر)

Mahdi

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
من دوبار آپدیت کردم یک حالت به اسم داک هدایت کاربردش عوض شد الان رفتم کلید های پایین رو برداشتم و یک دایر برام اومده مثل آیفون تمام کار هام رو با اون انجام میدم و از کل صفحه استفاده میکنم

Mahdi

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
من ارتقا دادم اندرویدش شد 8 و رابط کاربری هم شد 8

Mahdi

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
من دوبار آپدیت کردم هیچ فرقی نکرده دوربینش نمی‌دونم چرا ولی دقیق تر شده

سینا بدشانس

۱۳۹۷/۱۰/۱
یعنی خوشم میاد جایی زندگی میکنیم که پارسال تابستون میتونستم با 700 تومن صفر این و بگیرم..الآن که یه سال و خورده ای گذشته باید بابت دست دومش 1400 پول بدم...
با کُل دنیا فرق داریم..جُک هم میسازیم

مهدی00000

۱۳۹۷/۱/۲۴
سلام دوستان
دوستانی که گوشی Huawei honor p8 lite رو خریدن که عکس اسم این بالا هست
بنظرتون از سامسونگ j5 prime بهتره ؟