خانهاخبار
تصاویر نمونه اولیه گوشی LG G6 منتشر شد

تصاویر نمونه اولیه گوشی LG G6 منتشر شد

اولین تصاویر از نمونه اولیه گوشی پرچم‌دار ال جی، جی 6، منتشر شد. این محصول هنوز کامل نشده است و برای دیدن تصاویر محصول نهایی باید منتظر بمانیم.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

طبق اخبار، شرکت LG روز 26 فوریه در کنفرانسی مطبوعاتی در بارسلون از گوشی G6 با نمایشگر 5.7 اینچی QHD+ رونمایی می‌کند. پیش‌ازاین، جز عکسی که از نیمه بالایی این گوشی درز کرده بود، چیزی در مورد ظاهر آن نمی‌دانستیم. قبلا رندرهایی از G6 ال‌جی منتشر شده بود، اما امروز تصاویری از نمونه اولیه این دستگاه منتشر شده است که برای نخستین بار جزئیات بیشتری از آن را فاش می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، این عکس‌ها مربوط به محصول نهایی نیست. بااین‌وجود، نشان می‌دهد که ال‌جی برای این گوشی از فریم فلزی پخ‌دار استفاده می‌کند که صفحه‌نمایش گوشی را در برگرفته است. G6 حاشیه‌های نازکی دارد که نسبت صفحه‌نمایش به حاشیه را افزایش می‌دهد. با نگاه کردن به تصاویر نمی‌توان با قاطعیت گفت گوشه‌های صفحه‌نمایش گرد است، اما اگر کمی با دقت به گوشه پایین و سمت راست نگاه کنیم، به نظر گردی گوشه‌ها را می‌بینیم. البته ممکن است اشتباه کنیم.

image
 
image

جنس پوشش پشتی نیز پلاستیک است که البته به‌احتمال فراوان نهایی نیست. از این پوشش پلاستیکی برای کمک به آزمایش گوشی استفاده می‌شود. در G6 نیز، همچون چند پرچم‌دار قبلی ال‌جی، از دوربین دوگانه استفاده شده است. اسکنر اثرانگشت نیز در پشت و مرکز گوشی قرار دارد. پورت یو‌اس‌بی نوع C، یک اسپیکر تک در پایین گوشی و جک هدفون دیگر نکات قابل ذکرند.

image

ازآنجاکه گوشی LG G6 هنوز کامل نشده، ممکن است تصاویر چندان هیجان‌انگیز نباشند. بااین‌حال قطعا کمک می‌کنند و تصویری غیررسمی از گوشی ارائه می‌دهند. گرچه سامسونگ می‌خواهد با گلکسی S8 ما را شگفت‌زده کند، احتمالا با کاری که LG در G6 انجام داده است نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اید؛ این‌طور نیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Milad

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
همش احساس میکنم جی اس ام جمله اخر رو با غرض نوشته
اخه ینی چی سامسونگ مس خواد ما را با اس 8 غافل گیر کند
ولی باید از جی 6 هم تاثیر بپذیریم؟؟؟؟؟
این جمله یعنی اس 8 یه گوشی فوق العاده هست ولی خوب حالا یه نگاه به جی 6 میکنیم
بنظر شما جمله اخر یه جوری نیست
البته شاید من اشتباه میکنم?

sajjad

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
اگه این تصاویر نسخه نهایی باشه , جلوی گوشی قشنگه ولی پشت گوشی نه زیاد جالب نیست

رضاا

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
اینطور از لنز های دوربین مشخصه ، امکان داره سمتی چپیه واید باشه ولی دریچه‌ی دیافراگم هر دو لنز یکیه ؛ بنظر مجموعه دوربین فوق العاده ای بشه ولی معلوم نیست چرا براش فوکوس خودکار لیزری رو در نظر نگرفتن :D

وحید

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
شبیه کسی میمونه که از تعجب دهنش باز مونده اصلا طراحی ال جی رو دوس ندارم بجز گوشی وی 10 که شاهکارش بود