خانهاخبار
گلکسی اس 8 با چه میزان رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود؟

گلکسی اس 8 با چه میزان رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود؟

سامسونگ نهم فروردین از نسل جدید پرچمدار خود، Galaxy S8، رونمایی می‌کند؛ پرچمداری که گفته می‌شود از همه نسل‌های قبلی حافظه رم بیشتری دارد.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

گفته می‌شود گلکسی اس 8 سامسونگ 29 مارس (نهم فروردین) رونمایی می‌شود و فروش آن از 21 آوریل آغاز خواهد شد. تا کنون خبرهای زیادی در مورد مشخصات و همچنین عکس‌های این گوشی منتشر شده، با این حال بخشی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه هنوز فاش نشده است.

بیشتر شایعات از 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه خبر می‌دهد، اما آیا این تنها گزینه برای حافظه داخلی اس8 است؟ حالا شایعه جدید از حافظه 128 گیگابایتی برای این گوشی حرف می‌زند. احتمالا همه نسخه‌ها از اسلات کارت حافظه برای افزایش حافظه داخلی نیز بهره می‌برند.

image

در مورد رم گوشی نیز گزینه‌های 4، 6 و 8 مطرح است. اما خبری که امروز به گوش رسیده از 4 گیگابایت رم برای نسخه 64 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم برای نسخه 128 گیگابایت خبر داده است. اما پیش از اینکه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی شما را به هیجان بیاورد، باید بدانید که منبع دیگری مدعی شده که نسخه دارای 4 گیگابایت رم در اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

این منبع همچنین گفته است که نسخه 6 گیگابایتی در بازار چین عرضه می‌شود تا رقابت بهتری با شرکت‌های داخلی این کشور داشته باشد. علاوه بر این انتظار می‌رود این نسخه در کره جنوبی نیز عرضه شود. پس از آن احتمالا سامسونگ به عرضه این نسخه در سایر بازارها نیز فکر خواهد کرد، اما تا آن موقع دیگر چند ماه از عرضه این گوشی گذشته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

Me

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
من نمیدونم شما کاربران چرا از HTC طرف داری میکنید HTC هم ضعف خودش داره بعد فقط تو ایران عرضه میشه هیچ کشوری خریداری نمیکه بیشتر کشور ها از Samsung/ Sony/ apple/Huawei استقبال میکنن

htc11

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
سام سونگه دیگه خخخخخ عجب سنگ تمومی...خخخخخ

htc11

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
حسین از کدوم طراحی حرف میزنی همه میدونن بزرگ ترین طراحی رو اچ تی سی داره و طراحی های سام هنگ تکراری هست

htc11

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
حسین همون باتری 3000اچ تی سی بهتر از اس 7 3600 کار کرده.راجب سنسور هم بهت بگم که اولین گوشی که سنسور اثر انگشت داشت اچ تی سی بود اولین گوشی فول اچ دی اچ تی سی بود اولین گوشی اندرویدی اچ تی سی بود اولین گوشی فلزی اچ تی سی بود و سام سونگ هستش که کپی کار بزرگیه.اون دکمرم اول تو گوشی های اولیه ی اچ تی سی بود که سام سونگ تو کل گوشیاش زد.بعد همون دکمه هوم سام سونگ که خش میوفته و دیگه ام کار نمیکنه و کلی مشکلات دیگه که خواستی بازم میگم بهت.موفق باشی

htc11

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
سام سونگ دیگه برندی نیست که به درد بخور باشه..