خانهاخبار
با شرکت در مسابقه اینستاگرامی جی‌اس‌ام برنده سه چمدان لوکس اکولاک شوید

با شرکت در مسابقه اینستاگرامی جی‌اس‌ام برنده سه چمدان لوکس اکولاک شوید

با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی آغاز شده و بسیاری از افراد در فکر تهیه یک چمدان خوب برای سفر هستند. حالا این فرصت ایجاد شده تا با شرکت در مسابقه اینستاگرامی جی‌اس‌ام برنده یک چمدان لوکس مسافرتی از برند Echolac شوید.
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

برند ژاپنی اکولاک در زمینه کیف و چمدان مسافرتی نامی آشنا و سابقه‌ای طولانی دارد. سری جدید محصولات این برند اخیرا وارد ایران شده و در همین رابطه کمپینی در اینستاگرام جی‌اس‌ام شکل گرفته است. شما جی‌اس‌امی‌ها می‌توانید با شرکت در این کمپین شانس خود را برای برنده شدن سه چمدان لوکس اکولاک امتحان کنید.

image

برای شرکت در این مسابقه کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اکانت اینستاگرام GSMWebsite@ و echolac_iran@ را دنبال کنید.
  2. ویدیوی مسابقه اکولاک را در اینستاگرام جی‌اس‌ام تماشا کنید و هنگامی که قفل روی سه عدد یکسان مانند 000 یا 888 ثابت می‌شود از صفحه گوشی خود عکس یا اسکرین شات بگیرید.
  3. اسکرین شات گرفته شده را در اینستاگرام خود همراه با پاسخ این سوال: «اگر قرار بود فقط یک چمدان برای باقی عمر همراه داشته باشید چه وسایلی در آن چمدان جای‌ داشتند؟‌» با هشتگ #سفربااکولاک منتشر کنید و یکی از دوستان خود را منشن کنید.

در نهایت از بین افرادی که مراحل بالا را انجام داده‌اند به قید قرعه به سه نفر یک چمدان لوکس اکولاک تقدیم می‌شود. برندگان این مسابقه روز ۲۳ بهمن از طریق اینستاگرام جی‌اس‌ام معرفی می‌شوند.

همچنین توجه داشته باشید در صورتی که اکانت اینستاگرام شما Private است پس از انجام سه مرحله ذکر شده یک اسکرین شات از عکس پست شده در اینستاگرام خود برای جی‌اس‌ام به‌صورت دایرکت مسج ارسال کنید.

 

به‌روزرسانی:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

moahammad

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
درود بر شما
ایده ی بسیار جالبی است...

علی

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
اوو چمدون خالی به چه درد میخوره گوشی جایزه بذارین

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
چمدان آخه میشه شی. آیفون جت بلک میدادید تا از خارج مرزها هم فالوور جذب کنید

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
داداش ما پولمون کجا بود بریم سفر عاخه, یه جایزه درست حسابی بزار بابا بزنیم به زخم زندگی..
گوشی بدید حداقل

میثم

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
چمدون هم شد جایزه اخه گوشی بده خو